اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اعلام کرد

پرداخت 27 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تعاونی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 27 میلیارد و 137 میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های تعاونی در کرمانشاه پرداخت شده است.

پرداخت 27 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تعاونی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در نشست با رؤسا و کارشناسان تعاون اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حمایت و توسعه تعاونی‌ها اظهار داشت: از زمان تشکیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که حدود یک سال می‌گذرد با شناسایی مشکلات واحدهای تعاونی متوجه شدیم که کمبود اعتبار یکی از اساسی‌ترین مشکلات آنان است.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و با همکاری و تعامل بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، 95 طرح تعاونی با اعتباری بیش از 66 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: از این تعداد، مبلغ 27 میلیارد و 137 میلیون تومان تسهیلات به تعاونی‌ها نیز پرداخت شد.

وی تصریح کرد: 23 میلیارد و 300 میلیون تومان از این تسهیلات به طرح‌های تعاونی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و مابقی به طرح‌های تعاونی در حوزه جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

براندیشه ضمن اشاره به نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی کشور گفت: وظیفه ما حمایت و توسعه از تعاونی‌ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه آموزش و ترویج را از راه‌کارهای مناسب در اشاعه فرهنگ تعاون عنوان کرد و گفت: باید با آموزش‌های لازم و مدون و بازگو کردن مزایای ایجاد تعاونی‌ها زمینه را برای افزایش تمایل مردم به ایجاد طرح‌های تعاونی فراهم کنیم.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول