اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی خبر داد

بهره‌برداری از 10 هتل جدید در مشهد تا پایان سال

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: حداقل از 10 هتل جدید در مشهد تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 10 هتل جدید در مشهد تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد قانعی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: با توجه به افزایش ظرفیت هتل­‌های سطح شهر مشهد، اقامت در اماکن غیرمجاز از لحاظ بهداشتی، امنیتی، تخصصی و فنی برای زائران مشکل­‌ساز است.

قانعی با اشاره به ظرفیت 75 هزار تختی هتل­‌های مشهد عنوان کرد: در حال حاضر درصد اشغال هتل­‌های سطح شهر 50 تا 60 درصد است که فرا رسیدن فصل سرما و ماه‌­های محرم و صفر از عوامل کاهش سفر در این بازه زمانی به‌شمار می­‌آیند.

وی همچنین از بهره­‌برداری حداقل 10 هتل دیگر تا پایان سال در مشهد خبر داد و افزود: علاوه بر بهره­‌برداری از هتل­‌های جدید،  استانداردسازی کلیه هتل­‌های موجود نیز تا پایان سال به پایان می‌رسد و استان خراسان‌رضوی در این زمینه در کشور پیشتاز است.

رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان‌رضوی درباره افزایش هزینه سفر گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما و به دنبال آن افزایش نرخ تورهای مسافرتی، کاهش حجم سفر را به دنبال داشته و سبب اعمال فشار به شرکت­‌های مجری تورهای مسافرتی و مسافران شده است.

قانعی در پایان با انتقاد از اقدام شهرداری مشهد در زمینه دریافت عوارض برای تابلوهای شناسایی هتل­‌ها خاطر نشان کرد: این اقدام شهرداری، هزینه زیادی را به هتلداران تحمیل کرده و به دنبال آن هتل‌ها مجبور به جبران این هزینه­، توسط مسافران می‌شوند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول