اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد

آغاز بارش‌های باران از فردا در خوزستان / شدت بارش‌ها در شهرهای شرقی استان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های باران در استان از صبح فردا خبر داد و گفت: در شهرهای کوهپایه‌ای و شرقی خوزستان بارش‌ها بیشتر می‌شود.

آغاز بارش‌های باران از فردا در خوزستان / شدت بارش‌ها در شهرهای شرقی استان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌های پیش‌یابی خوزستان  نشان‌دهنده جنوبی شدن جریانات طی فردا چهار‌شنبه الی اواخر روز پنج شنبه هفته جاری است که به‌دنبال آن افزایش ابر از فردا، شروع بارندگی، رعد برق و وزش باد قابل ملاحظه از اوایل صبح الی اوایل روز پنج‌شنبه در استان قابل پیش‌بینی است.

وی افزود: شدت بارش‌ها در نیمه شرقی استان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس بیشتر می‌شود، لذا احتمال آب گرفتگی معابر در مناطق فوق‌الذکر وجود دارد و شمال خلیج‌فارس نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری از اواخر وقت با افزایش ابر، بعضا همراه با مه یا مه رقیق و در بعضی ساعات توام با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و انتظار وقوع بارندگی از اواسط وقت فردا وجود دارد.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، مه یا مه رقیق و احتمال رگبار و رعد و برق جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی سرعت باد، 15 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 50 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته شوش و گتوند با 23.4 و دهدز با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 23 و حداقل به 12 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ق/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول