اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان میامی:

زنان از نقش مؤثر خود در اقتصاد مقاومتی غافل نشوند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: زنان جامعه اسلامی نباید از نقش مؤثر خود در شکل‏دهی و عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی غافل شوند.

زنان از نقش مؤثر خود در اقتصاد مقاومتی غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، نسرین تاجیان در جلسه شورای قشر خواهران شهرستان میامی که با موضوع نقش زن در اجتماع برگزار شد، بیان کرد: زن در اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف با توجه به شعار سال 91 که حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است، می‌تواند نقش موثری داشته باشد؛ بنابراین نباید زنان از این نقش خود غفلت کنند.

وی اظهار داشت: زن در اقتصاد ملی می‌تواند با کارآفرینی و اشتغال به کار در مناصب متناسب با شخصیت خود، نقش موثری در اجتماع و اقتصاد داشته باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی با بیان اینکه زن می‌تواند در جامعه هم نقش مثبت و هم نقش منفی داشته باشد،‌ تصریح کرد: در این مورد باید در استخدام و به‏کارگیری زنان در مشاغل مختلف به معنویت و شأن بانوان اهتمام جدی شود و بعد از استخدام هم بر شأن زن دقت داشته باشیم.

وی بیان داشت: موضوع اقتصاد یکی از ضروری‌ترین مسائلی است که باید مورد اهتمام جدی مسئولان و اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان به عنوان اصلی‌ترین رکن خانواده قرار گیرد.

تاجیان بیان داشت: زنان با توجه به الگوی اقتصادی سالم که در آیات و روایات متعدد ارائه شده است و با اجرایی کردن منویات رهبری در این خصوص می‌توانند در مسیر اصلاح الگوی مصرف به ویژه تغییر و اصلاح سبک زندگی تأثیرات شگرفی داشته باشند.

یک استاد قرآن کریم نیز در ادامه گفت: خداوند متعال نعمت‌های فراوانی در اختیار بندگان خود قرار داده و وظیفه ماست که به شکرانه این همه نعمت و برکت، پاسدار حریم دین باشیم.

حجت‌الاسلام سیداحمد اکرمی به بیان تفسیر آیه 16 سوره مبارکه «احزاب» پرداخت و اظهار داشت: اطاعت بی‌چون و چرا از پیامبر (ص) و امامان (ع) از اهم دستورات دین مبین اسلام است.

وی بیان داشت: دین اسلام از نعمات الهی و محبت به اهل بیت (ع) نیز از برکات خاصه حضرت باری‌تعالی است که این دو نصیب هر قوم و هر جامعه‌ای نمی‌شود.

اکرمی تأکید کرد:‌ ما مسلمانان باید شکر نعمات الهی را بجا آوریم و به گونه‌ای اعمال و رفتار خودمان را با ائمه اطهار (ع)‌ تطبیق دهیم تا مورد شفاعت دنیوی و اخروی آن بزرگواران قرار گیریم.

انتهای پیام/22493/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول