اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس:

ملت ایران تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدیدات و تحریم‌های دشمنان علیه ایران موضوع تازه‌ای نیست، گفت: روحیه استکبارستیزی ایرانیان تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

ملت ایران تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدمحمد بیاتیان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بیجار اظهارکرد: ملت ایران اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی به جرم آزادیخواهی و ظلم‌ستیزی همواره تحت فشار، تحریم و توطئه‌های مختلف بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران هیچگاه نتوانسته مانع از پیشرفت و حرکت رو به جلوی این ملت در عرصه‌های مختلف شود.

به گفته وی، ملت ایران همواره با قدرت، مقاومت، ایثار و شجاعت در مقابل تمامی تحریم‌ها و تهدیدها ایستادگی کرده و تهدیدات را به فرصت‌های ارزشمندی برای پیشرفت و آبادانی تبدیل کرده است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از جوانان ایران اسلامی نیز به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این کشور نام برد و تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم با حضور فعال و تاثیرگذار خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی موجب اقتدار و توسعه همه جانبه کشور شده‌اند.

بیاتیان با اشاره به حضور تأثیرگذار جوانان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد:‌ جوانان امروز نیز با الگوگیری از جوانان هشت سال دفاع مقدس به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل دشمنان ایستاده و تهدیدات و توطئه‌های آنان را یکی پس از دیگر خنثی می‌کنند.

به گفته وی، جوانان ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که با بهره‌گیری از توانایی‌های بالقوه خود و  استعدادهای درخشانشان می‌توانند هجمه‌های فرهنگی دشمنان را به راحتی خنثی و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی استفاده از تجربیات غنی و ارزشی بزرگان را از دیگر ظرفیت‌های ارزشمند در راستای رشد و ترقی کشور عنوان کرد و گفت:‌ بهره‌گیری از تجربیات بزرگان موجب ایجاد خودباوری و انگیزه برای فعالیت بیشتر در جوانان می‌شود.

بیاتیان تصریح کرد:‌ ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه، حفظ وحدت و انسجام ملی قطعا از تمامی مشکلات عبور و مسیر رشد و ترقی را بیش از پیش هموار خواهند کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های جمشیدی فرماندار قبلی این شهرستان خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش مدیران و مسئولین با فرماندار جدید این شهرستان شد.

انتهای پیام/79002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول