اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهار محال و بختیاری:

صدا و سیما دانشگاهی علمی و معنوی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به فرمایشی از امام خمینی (ره) گفت: صدا و سیما دانشگاهی علمی و معنوی است که همگان از برنامه‎های آن بهره‎مند می‎شوند.

صدا و سیما دانشگاهی علمی و معنوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز این استان با تقدیر و تشکر از اقدامات ارزنده صدا و سیما در پوشش خبری و تولیدی برنامه‌های بسیج و سپاه اظهار داشت: صدا و سیما حماسه آفرینی‎های پاسداران و بسیجیان را در عرصه‎های مختلف به خوبی برای آحاد مردم به تصویر می‌کشد.

وی افزود: اقدامات ارزشمندی که به مناسبت‎های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و هفته امر به معروف و نهی از منکر توسط رسانه ملی در این استان صورت گرفت جامع و قابل تقدیر است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: صدا و سیما در ماه عزای سیدالشهدا علیه السلام، معروف‎ها را برای آحاد مردم معرفی کرد.

محمد سلیمانی گفت: صدا و سیما در دهه اول محرم نسبت به معرفی هیئت‌های مذهبی، تولید و پخش مداحی و سخنرانی‎ها، پوشش خبری اجتماع بزرگ عاشوراییان و نیز نماز ظهر عاشورا اقدامات ارزنده و قابل تقدیری را انجام داد.

وی به پوشش خبری برنامه‎های رزمایش فداییان اسلام اشاره کرد و گفت: با اقدامات ارزشمند صدا و سیما گوشه‌ای از فداکاری طلایه‌داران بسیجی به تصویر کشیده شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری به سایر اقدامات سپاه از جمله خدمات‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار، بسیج سازندگی و اعزام کاروان‎های راهیان نور به مناطق عملیاتی اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات پزشکان بسیجی و اکیپ‎های بسیج سازندگی با همت بالای مدیران و کارکنان بسیج صدا و سیما به شکل هنرمندانه و تخصصی به استحضار مردم فهیم و انقلابی رسانده شد.

وی تولید و پخش برنامه پنجره آبی را از دیگر برنامه های موثر و ارزشی رسانه ملی عنوان کرد و گفت: در این برنامه آحاد مردم به ویژه نسل جوان با توانمندی‎های بیشتر بسیجیان آشنا می‎شوند.

انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول