اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی بخش گهواره:

واگذاری 400 هکتار زمین منابع ملی به جوانان جویای کار

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی بخش گهواره گفت: 400 هکتار زمین منابع ملی به جوانان جویای کار بخش گهواره واگذار شده است.

واگذاری 400 هکتار زمین منابع ملی به جوانان جویای کار

جهانشاه پور‌عظیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به استعداد‌های منطقه و قرارگرفتن بخش گهواره در بین دو سد زمکان و آزادی همه چیز برای توسعه کشاورزی در این بخش فراهم شده است. 

پورعظیم ادامه داد: در این راستا تاکنون بیش از 200 هکتار از زمین‌های منابع مالی به متقاضیان واگذار شده است و سند دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته این نهاد در سال‌جاری افزود: تکمیل و معرفی 329 فقره پرونده طرح توسعه کشاورزی و معرفی به بانک‌ها و پرداخت 47 فقره تسهیلات به این طرح‌ها اقدامات صورت گرفته این نهاد در سال جاری است.

رئیس جهاد کشاورزی بخش گهواره نظارت بر کاشت دو هزار و 400 هکتار گندم و جو، نظارت بر توزیع و صدور حواله بیش از هزار و 500 فقره سوخت ماشین‌آلات کشاورزی را از جمله اقدامات دیگری از سوی این نهاد در سال‌ جاری دانست.

انتهای پیام/2700/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول