اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مربیان عقیدتی سپاه همدان:

اقتصاد مقاومتی، از تبعات تحریم‌ غرب می‌کاهد

خبرگزاری فارس: مسئول امور مربیان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان تا حد زیادی تبعات تحریم‌های اروپا و غرب را کاهش داد.

اقتصاد مقاومتی، از تبعات تحریم‌ غرب می‌کاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، جمشید سیاح پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزش هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه ناحیه بهار با اشاره به مدل اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است، اظهار کرد: این مدل اقتصادی از مدل‌های ارائه شده اقتصادی غرب م‍ؤثرتر و پیشرفته‌تر است.

وی افزود: اصلاح الگوی مصرف از مقدمات اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود و حمایت از تولید و حفظ سرمایه ملی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است.

مسئول امور مربیان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان داشت: با اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان تا حد زیادی تبعات تحریم‌های اروپا و غرب را کاهش داد.

وی در ادامه سخنانش صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف را از دیگر راه‌های پیشرفت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند با رعایت مصرف بهینه و تولیدات محلی به اقتصاد مقاومتی کمک کنند و از وابستگی اقتصادی به غرب و اروپا بکاهند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بهار نیز در ادامه این مراسم اضافه کرد: کارگاه‌های آموزشی هادیان سیاسی هر 2 ماه یک بار در سطح نواحی سپاه با حضور نخبگان، مربیان و هادیان سیاسی بسیج برگزار می‌شود.

جواد آبی هدف از برگزاری این نوع کارگاه‌های آموزشی را در سطح سپاه ارتقای سطح بصیرت سیاسی و فرهنگی بسیجیان و پاسداران عنوان کرد و ابراز داشت: در این جلسات با دعوت از کارشناسان سیاسی با حضور شرکت‌‌کنندگان به بحث و واکاوی پیرامون موضوعات روز پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول