اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح خاش در دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تقاطع غیرهمسطح خاش یکی از طرح‌های مهر ماندگار است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح خاش در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در بازدید از روند اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان خاش اظهار داشت: این طرح یکی از طرح‌های مهر ماندگار است که عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه حدود 25 میلیارد ریال است و در حال حاضر، عملیات اجرایی آن با سرعت و کیفیت در حال انجام می‌باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این پروژه مهم که پل روگذر زاهدان- خاش- ایرانشهر و زیرگذر خاش به سمت سراوان است، تا دهه فجر آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

نارویی بیان کرد: ترانزیت کالا از بندر چابهار، مستلزم بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه است و پروژه‌هایی مانند تقاطع غیرهمسطح خاش زمینه‌ای برای تحقق ترانزیت زمینی کالا، کاهش تصادفات جاده‌ای و روان‌سازی ترافیک در این محور است.

شهرستان خاش در سه راهی شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان و زاهدان قرار دارد و سه قطعه از جاده ترانزیتی چابهار- میلک در این شهرستان است.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول