اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی خواستار شد

مردم در طرح راهداری زمستانی خراسان‌جنوبی همکار پلیس باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: همکاری مردم با پلیس یکی از عوامل مهم موفقیت طرح راهداری زمستانی خراسان‌جنوبی در راستای کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای است.

مردم در طرح راهداری زمستانی خراسان‌جنوبی همکار پلیس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خلیل واعظی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی راهداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ساختارهای نیروی انتظامی و پلیس در حقیقت ساختارهایی است که فلسفه خدمت‌رسانی به مردم را دارد و این ساختارها روز به روز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: مردم در نظام اسلامی ولی نعمت هستند و باید برای رفع مشکلات و فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای زندگی با آرامش آنها تمامی مسئولان تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به طرح زمستانی راهداری تصریح کرد: این طرح و تمامی این قبیل طرح‌‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به مردم است و عاید، ثمره و بازخورد این طرح‌ها به متن جامعه و برای مردم است.

واعظی افزود: کاهش سوانح جاده‌ای، کاهش میزان تصادفات و تلفات و رضایت‌مندی مردم از مسئولان از اهداف مهم اجرای این طرح به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پلیس با انتقال سریع آمار و اطلاعات جاده‌ای به مردم از طریق شبکه‌های مختلف در حقیقت به کاهش بروز حوادث جاده‌ای کمک می‌کند، اظهار کرد: پلیس با مدیریت محورها و مدیریت صحنه حوادث در واقع به تمامی دستگاه‌های ترافیکی نیز کمک می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: تمامی دستگاه‌ها و ادارات عضو طرح راهداری زمستانی برای خدمت‌رسانی به مردم و در واقع یک خدمت فراسازمانی انجام می‌دهند و برای موفقیت در این طرح باید با یکدیگر تعامل سازنده، همکاری و همیاری منسجم داشته باشند.

واعظی گفت: همکاری مردم با پلیس یکی از عوامل مهم موفقیت طرح راهداری زمستانی خراسان‌جنوبی در راستای کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما و خبرنگاران می‌توانند نکات و مقررات راهنمایی و رانندگی را به خوبی برای مردم بازگو و تبیین کنند، تصریح کرد: اگر این مهم به صورت درست در جامعه نهادینه شود به طور حتم میزان تلفات جانی و حوادث جاده‌ای به صورت چشمگیری کاهش می‌یابد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: بخشی از موضوع رانندگی و ترافیک داخل شهری و خارج شهری به موضوع فرهنگ بر می‌گردد و باید برای جلوگیری از بروز حوادث، فرهنگ ترافیکی در جامعه ترویج و نهادینه‌سازی شود.

انتهای پیام/69003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول