اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

اجرای طرح پایش کویر در 4 استان‌

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرحی با عنوان پایش کویر در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان خبر داد.

اجرای طرح پایش کویر در 4 استان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر در جمع خبرنگاران که در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صورت گرفت، اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از استان‌های مرزی کشور و از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه با استقرار برجک‌ها، سنگرها و تجهیزات نظامی در مرزهای خراسان جنوبی هم‌اکنون شاهد امنیت بسیار خوبی در این استان و مرزهای جنوب شرق کشور هستیم، تصریح کرد: با انجام این اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هم‌اکنون وضعیت مرزها در کنترل نیروی انتظامی این استان قرار دارد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی افزود: امنیت پایدار در مرزها و کنترل بر نوار مرزی کشور یکی از سیاست‌های ناجا است.

رادان اضافه کرد: مرزهای جنوب شرق در سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی بعد از مرزهای دریایی در هرمزگان، بوشهر و مرزهای شمال غرب مورد توجه ویژه ناجا قرار گرفته و تا‌کنون اقدامات بسیار خوبی در راستای تأمین امنیت در این نقاط انجام شده است.

وی گفت: امید است با اعتبارات خوبی که برای مرزها اختصاص یافته است شاهد افزایش روند کنترل در مرزها و تأمین امنیت پایدار در نقاط مرزی جنوب شرقی، شمال غربی و مرزهای دریایی باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط با طرح امنیت اجتماعی اظهار کرد: در بحث امنیت اخلاقی همواره سعی کردیم روش‌ها و مدل‌هایی را به دست آوریم که بتواند بهتر از مدل‌های گذشته در جامعه مثمرثمر واقع شود.

رادان ادامه داد: در بحث امنیت اجتماعی، آرایش انتظامی را در دستور کار قرار دادیم و این مهم در مراحل پایانی کار قرار داشته و امید است اجرای آرایش انتظامی در امنیت نقش مؤثری ایفا کند.

وی از اجرای طرحی با عنوان پایش کویر در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این طرح به منظور ارتقای امنیت در نقاط کویری کشور انجام شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تجمیع برنامه‌های مرزبانی، آرایش انتظامی و پایش کویر درصدد ارتقا و افزایش سطح امینت در جامعه هستیم.

در مراسمی با حضور سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی، خلیل واعظی جانشین امیر احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول