اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان تاکید کرد

خدمت‎رسانی به گردشگران در ایام پیک مسافر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان بر بهره‎مندی از توان سایر ارگان‎ها در خدمت‎رسانی به گردشگران در ایام پیک مسافر تاکید داشت.

خدمت‎رسانی به گردشگران در ایام پیک مسافر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، رضا غلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت گردشگری استان گلستان، با حضور مسئولان گردشگری، هتل‎داران و دفاتر خدمات مسافرتی این استان اظهار داشت: نظر به وجود ظرفیت‎ها و قابلیت‎های فراوان گردشگری در این استان، بهره‎مندی صحیح از این توانمندی‎ها برای جذب سرمایه‎گذاران و توسعه استان ضرورت دارد.

وی با تاکید به برنامه‎ریزی صحیح و منسجم برای رونق صنعت گردشگری در این استان افزود: با پیگیری‎های مستمر بر رفع مشکلات و موانع توسعه گردشگری در گلستان، تلاش خواهیم کرد تا با رونق امکانات و تاسیسات گردشگری این استان، شاهد افزایش شمار گردشگران در این استان باشیم.

غلامی همچنین بر توسعه تورهای گردشگری این استان و بهره‎مندی از توان سایر ارگان‎ها در خدمت‎رسانی به گردشگران در ایام پیک مسافر تاکید داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این نشست، از اطلاع‎رسانی و تبلیغات صدا و سیما برای معرفی گردشگری استان به عنوان عامل مهم جذب گردشگر یاد کرد و گفت: توسعه راه‎ها و افزایش پروازهای داخلی و خارجی، رونق گردشگری سلامت و درمانی و گردشگری ورزشی و دریایی در کنار گردشگری مذهبی در این استان، همگی از عوامل توسعه و رونق صنعت گردشگری گلستان هستند.

تسهیل ورود گردشگران سلامت از ترکمنستان به این گلستان

قربان عباسی با ذکر اینکه درصدد هستیم رایزنی‎های مختلفی برای رونق ورود گردشگران به این استان و رونق صنعت گردشگری به عمل آوریم اظهار داشت: در راستای تسهیل ورود گردشگران سلامت از ترکمنستان به این استان و همچنین صادرات محصولات صنایع‌دستی این استان از مرز اینچه‎برون به ترکمنستان، درحال رایزنی هستیم و مقرر شده در نشستی با حضور وزیر امور خارجه و وزیر بهداشت و درمان و همچنین معاون گردشگری کشور این مهم بررسی شود.

وی همچنین از بهره‎مندی مناسب از تاسیسات گردشگری این استان یاد کرد و ادامه داد: برای رونق صنعت هتلداری این استان می‎توان با برنامه‎ریزی صحیح در ایام پیک مسافر از خدمت‎رسانی منازل استیجاری این استان در کنار دیگر تاسیسات گردشگری بهره برد و در دیگر ایام سال از ظرفیت اسکان هتل‎های این استان برای خدمت‎رسانی به گردشگران استفاده شود.

عباسی خاطرنشان کرد: رونق صنعت گردشگری این استان به عنوان صنعت درآمدزای این استان، توسعه و رونق استان گلستان را به همراه خواهد داشت و بهره‎مندی مطلوب از این ظرفیت‎ها، راه را برای توسعه این استان هموارتر خواهد کرد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول