اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

منابع پولی صندوق توسعه سرمایه‎گذاری گلستان افزایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از افزایش منابع پولی صندوق توسعه سرمایه‎گذاری گلستان خبر داد.

منابع پولی صندوق توسعه سرمایه‎گذاری گلستان افزایش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدنصیر سیدمحمدی پیش‌ازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: با حمایت ویژه استانداری سرمایه این صندوق قرار است از حدود 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به 40 میلیارد تومان افزایش داده شود.

وی تصریح کرد: مرحله نخست افزایش سرمایه در صندوق انجام شده و به 8 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان سهم اتحادیه مرغداران را از صندوق توسعه سرمایه‎گذاری استان ناچیز خواند و اظهار داشت: با توجه به تمام ظرفیت‎های اعتباری که وجود دارد متاسفانه سهم این اتحادیه بسیار کم است.

سیدمحمدی بر تقویت تشکل‎ها تاکید کرد و بیان داشت: ارتباط تعاونی‎های شهرستان با استان بسیار ضعیف است که این امر سبب می‎شود تا این صنعت حرکت پویا و دینامیکی نداشته باشد و نگران هستیم که این ضعف، سبب توقف و یا سیر نزولی شود.

وی متذکر شد: حتماً نیاز است که دارای اتحادیه‎های قوی با ارتباط تشکیلاتی خوبی باشیم تا زمینه پیشرفت بیشتر در این حوزه محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‎های استان به بهترین نحو استفاده شود خاطرنشان کرد: با برگزاری کارگاه‎های آموزشی می‎توان نتیجه‎های مطلوبی را به دست آورد.

سیدمحمدی گفت: در استان ظرفیت‎های نهاده‎ای طیور وجود دارد که باید در رژیم غذایی طیور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه کشاورزی بستری برای رسیدن اهداف در کشورهای در حال توسعه است خاطرنشان کرد: بهبود و تقویت رشد اقتصادی، کاهش فقر، بهبود امنیت غذایی و حفظ منابع طبیعی از مهمترین مسائلی است که در سایه توجه به بخش کشاورزی محقق می‎شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ابراز داشت: کشاورزی به طور مستقیم از طریق تولید بیشتر و صادرات همچنین به صورت غیرمستقیم از طریق افزایش تقاضا و صادرات به رشد اقتصادی کمک می‎کند و علاوه بر آن باعث ایجاد فرصت‎های جدید شغلی می‎شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول