اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

فلسفه تشکیل سپاه کادرسازی برای نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: فلسفه وجودی تشکیل سپاه کادرسازی و توانمندسازی مدیران برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فلسفه تشکیل سپاه کادرسازی برای نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار با اشاره به مأموریت‌های پنج‌گانه سپاه اظهار کرد: مهمترین مأموریتی که نتیجه تمام مأموریت‌های دیگر نیز باید ثمره و نتیجه‌اش در این مأموریت مهم ظهور و بروز پیدا کند عمق‌بخشی معنوی است.

وی افزود: عمق‌بخشی معنوی به این معنی که در دوره یک‌ساله کاری نتیجه عملکرد خود را مقایسه کنیم و ببینیم آیا توانسته‌ایم در مرحله نخست در وجود خود و در مراحل دیگر در بین مردم و جوانان ایران اسلامی تحول و دگرگونی و انقلاب معنوی و اعتقادی ایجاد کنیم یا نه؟

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه سخنانش به نظام تربیتی آموزشی حلقه‌های صالحین در بسیج اشاره کرد و بیان داشت: نظام تربیتی صالحین مقدمه است و نتیجه مباحث مطرح شده در این حلقه‌ها باید در توحید و ولایت‌پذیری مخاطبان نقش فزاینده و تأثیرگذار داشته باشد در غیر این صورت به بیراهه رفته‌ایم.

وی تأکید کرد: نتیجه تمام مأموریت‌های بسیج و سپاه باید ولایت‌پذیری و عمق‌بخشی داخلی باشد.

سردار ابوحمزه‌ تصریح کرد: تربیت شدن پاسداران و بسیجیان در طراز نظام جمهوری اسلامی همان عمق‌بخشی داخلی است که اگر به این نقطه برسیم به هدف رسیده‌ایم در غیر این صورت راه را ناقص طی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: رسیدن به این نقطه مستلزم سه کار مهم تدبیر، توکل و تلاش است که پاسداران باید در کارهای خود این سه محور را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: فلسفه وجودی تشکیل سپاه کادرسازی و توانمندسازی مدیران برای نظام مقدس جمهوری اسلام است.

وی عنوان کرد: حتی یک مورد خطا از پاسداران نیز در این نظام ولایی زیاد است و باید همگی خود را به انجام وظیفه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و به نحو مطلوب و مورد رضای خدا مکلف کنند.

سردار ابوحمزه در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هر کسی از شما بسیجیان و پاسداران برای اسلام و ولایت قدمی بردارد خداوند در این دنیا جبران خواهد کرد و اجر و پاداش آن را چند برابر باز خواهد گرداند.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول