اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان مطرح کرد

دهکده بسیج پروژه‎ای مصوب در دستور کار سپاه/ تلاش برای ‌تقویت بسیج‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان با تاکید بر اینکه دهکده بسیج پروژه‎ای مصوب در دستور کار سپاه نینوا استان است، گفت: باید در تقویت این نیروی انقلابی و مردمی تلاش کنیم.

دهکده بسیج پروژه‎ای مصوب در دستور کار سپاه/ تلاش برای ‌تقویت بسیج‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ‌در جمع مدیران دستگاه‎های فرهنگی استان اظهار داشت: این پروژه در قالب یک شهربازی بزرگ است که وسایل بازی هدفدار و جذاب مانند پینت‎بال پیش‎بینی شده که البته برخی استان‎ها این پروژه را شروع کرده‎اند.

وی با بیان اینکه در گلستان برای اجرای این برنامه فرهنگی به دنبال زمین هستیم اضافه کرد: متاسفانه هنوز مشکل زمین را در شهرستان گرگان نتوانستیم حل کنیم. 

باید عملکرد خوبی نشان دهیم/ تقویت بسیج خالص‎تر کردن عناصر بسیجی است

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: برنامه‎های فرهنگی که از سوی سپاه و بسیج به اجرا در می‎آید را تنها منحصر به بسیجیان نمی‎دانیم بلکه متعلق به همه مردم است.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مدعی نیستیم که از کلاه سبزهای زمان شاه بیشتر آموزش نظامی دیده‎ایم ابراز داشت: ما باید عملکرد خوبی نشان دهیم و دستور بسیج را در جهان اسلام و در میان کشورها و ملت‎های اسلامی به عنوان یک دستورالعمل زنده کنیم همان طور که این مهم اکنون اتفاق افتاده و به انجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت بسیج باید هر چه خالص‎تر کردن و معنوی‎تر کردن عناصر بسیجی باشد، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‎های بسیج به همه مناطق زندگی، جزو کارهای اساسی است که دست‌اندرکاران بسیج و فعالان در آن باید دنبال کنند. 

تفکر بسیجی، شخصیت انسان را شکل می‎دهد

فرمانده سپاه نینوای گلستان متذکر شد: نگاه مدیران به بسیج نباید تنها به عنوان یک اداره همانند سایر ادارات باشد لذا اگر بپذیریم که بسیج در دل همه ادارات و مجموعه‎های مدیریتی حاکم است آن وقت نگاه به این قضیه کاملاً متفاوت خواهد بود.

بابایی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی، شخصیت انسان را شکل می‎دهد ابراز داشت: بسیج، کاری ارزشمند و تکامل‎دهنده است و موضوعی نیست که فقط در چارچوب سپاه نینوا محصور شده باشد.

وی بیان داشت: بسیج در تمام ادارات و در تمام خانه‎ها به جز خانه‎هایی که در آن گناه است و انقلاب را قبول ندارد، وجود دارد و معتقدیم اقدامات بسیجی، اقدام تمام مردم است.

بسیج تابلویی برای روی سر گذاشتن مسئولان نیست

فرمانده سپاه نینوای گلستان متذکر شد: اگر بسیج از سپاه گرفته شود آن وقت سپاه به مجموعه ای کوچک و آسیب‌پذیر تبدیل خواهد شد.

بابایی از مدیران خواست تا در انجام کارهای فرهنگی پای‎کار باشند و افزود: باید باور کنیم که بسیج برای ما و انقلاب است و همه باید در تقویت آن تلاش کنیم.

وی با تاکید بر این مسئله که بسیج تابلویی برای روی سر گذاشتن مسئولان نیست، متذکر شد: به فرموده امام راحل اگر مسئولان از بسیج غفلت کنند به آتش قهر خدا خواهند سوخت و این یک تهدید است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه اجرای برنامه گودال سرخ تکلیف ابلاغی سپاه نیست ابراز داشت: اجرای برنامه‎های فرهنگی ابلاغ امام راحل است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم وگرنه در آتش غضب الهی خواهیم سوخت.

انتهای پیام/2307/ت/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول