اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشگین‌شهر‌ رخ داد

صدور حکم جلب برای هیئت ‌امنای امامزاده سید سلیمان

خبرگزاری فارس: به دنبال بازسازی مزار شهدای محوطه امامزاده سید سلیمان فخرآباد مشگین‌شهر و ادعای تخریب محوطه این امامزاده، برای هیئت امنا حکم جلب و قرار بازداشت صادر شد.

صدور حکم جلب برای هیئت ‌امنای امامزاده سید سلیمان

یکی از هیئت‌ امنای این امامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شکایتی که از طرف میراث فرهنگی صورت گرفته به دنبال دستور صریح استاندار قبلی برای تخریب و بازسازی مسجد قدیمی و سر درب این مجموعه بوده که بعد از رفتن صابری میراث فرهنگی سعی کرده است برای این تخریب حکم جلب و بازداشت از مراجع قضایی بگیرد.

مهدی اسدی افزود: ما در تخریب مسجد قدیمی و اطراف این امامزاده بر اساس دستور استاندار قبلی اقدام کردیم اما هم‌اکنون میراث فرهنگی مدعی است ما با هدف و مقصد دیگری این کار را انجام دادیم در حالی که استاندار سابق اردبیل در حضور مدیران میراث فرهنگی و مدیرکل اوقاف دستور تخریب را صادر کرده بود.

وی در ادامه به بازسازی مزار شهدا در محوطه امامزاده اشاره کرد و گفت: این بازسازی نیز با همراهی بنیاد شهید صورت می‌گرفت چرا که وضعیت مخروبه پیش آمده در این منطقه در شأن شهدای ما نبوده که با این حرکت جلوی این کار را نیز گرفته‌اند در حالی که در زلزله مرداد ماه بخشی از این مجموعه معنوی و مذهبی دچار آسیب و ترک‌خوردگی شده بود.

اسدی بیان داشت: در حال حاضر با صدور قرار یکی از هیئت‌ امنا که قرار بود راهی زندان شود در بیرون به سر می‌برد ولی پرونده این موضوع همچنان در جریان است.

انتهای پیام/62001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول