اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول خبر داد

ایجاد 1800 فرصت شغلی در بخش کشاورزی دزفول

خبرگزاری فارس: فرماندار دزفول از ایجاد یک هزار و 835 فرصت شغلی در این شهرستان با اجرای طرح‌های مصوب کشاورزی خبر داد.

ایجاد 1800 فرصت شغلی در بخش کشاورزی دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا احسانی‌نیا در کارگروه کشاورزی این شهرستان که با حضور استاندار خوزستان تشکیل شد اظهار داشت: در یک سال گذشته بیش از 650 طرح برای تصویب در کارگروه کشاورزی شهرستان دزفول مطرح شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان دزفول در ادامه گفت: این طرح‌ها همگی در حال بررسی هستند و از میان آنها تاکنون 283 طرح به تصویب رسیده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه این طرح‌ها اشتغال قابل توجهی در شهرستان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: این طرح‌های تصویب شده بیش از یک‌هزار و 835 فرصت شغلی ایجاد می‌کنند و باید از فعالیت و اعطای تسهیلات به این طرح‌ها در سطح شهرستان دزفول حمایت شود.

وی با اشاره به توانمندی شهرستان دزفول در بخش کشاورزی تاکید کرد: در بخش کشاورزی شهرستان دزفول توانمندی زیادی دارد و بیش از 89 هزار هکتار اراضی قابل کشت در این شهرستان موجود است که همه ساله به زیر کشت می‌رود.

احسانی‌نیا با اشاره به کشت اراضی کشاورزی این شهرستان تاکید کرد: این شهرستان همه ساله بیش از 65 هزار هکتار از اراضی موجود را به صورت آبی و 24 هزار هکتار از اراضی این شهرستان را به صورت دیم زیر کشت می‌برد.

رئیس شورای اداری شهرستان دزفول با اشاره به اینکه شهرستان دزفول ظرفیت زیادی برای فعالیت در حوزه کشاورزی دارد، اذعان داشت: باید توانمندی‌های این شهرستان در بخش کشاورزی شکوفا شود و با این کار در بخش اشتغال نیز می‌توان گام‌هایی اساسی برداشت.

انتهای پیام/72006/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول