اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی خبر داد

اختصاص 910 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان مرکزی‌

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از اختصاص 910 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 910 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان مرکزی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی افزود: در سال جاری اعتبارات بسیار خوبی به حوزه کشاورزی استان اختصاص یافته که امید می‌رود با تخصیص این اعتبارات شاهد افزایش تولید در استان باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تولید در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اولویت تخصیص 910 میلیارد ریال اعتبارات اختصاص یافته به استان طرح‌های تولیدی است که می‌طلبد تولیدکنندگان در این زمینه برنامه‌‌ریزی کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز در اولویت بعدی تخصیص اعتبارات قرار دارند، بیان داشت: انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری‌های جدید در بخش کشاورزی در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول در حوزه کشاورزی استان باشیم.

شعبانی‌فرد بر لزوم معرفی هر چه‌ سریع‌تر طرح‌های کشاورزی از سوی فرمانداران شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اعتبارات بسیار خوبی که دولت در اختیار استان گذاشته باید هرچه سریع‌تر طرح‌ها را مصوب و به منظور برخورداری از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرد.

مجید آذر مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز هدف گذاری سال 92 استان در تولید گوشت مرغ را بالغ بر‌ 71 هزار تن اعلام کرد.

انتهای پیام/87001‌/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول