اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور عنوان کرد

اعطای وام کم‌بهره کشاورزی به روستائیان راور

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: کشاورزان و دامداران روستایی برای دریافت کد رهگیری وام کم‌بهره اقدام کنند.

اعطای وام کم‌بهره کشاورزی به روستائیان راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، فرماندار راور به همراه بخشدار کوهساران و مسئول بنیاد مسکن شهرستان راور صبح امروز از طرح هادی روستای قنات گرم از توابع بخش کوهساران بازدید کردند.

محمدرضا شریفی فرماندار راور در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اعتبار این طرح ‌بالغ بر 509 میلیون ریال است که از محل اعتبارات استانی برای زیر‌سازی و آسفالت 3 هزار و 200 مترمربع از معابر این روستا اختصاص داده شده و اجرای کار توسط بنیاد مسکن شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز امکانات روستاها بیشتر که این خود مانع از مهاجرت روستاییان به ‌شهرها می‌شود در حالی که روستاها بی‌آلایش‌ترین مکان برای سکونت هستند.

شریفی در این بازدید ‌به اهالی روستا نسبت به اخذ وام‌های کم‌بهره کشاورزی و مراجعه به اداره کار به منظور دریافت کد رهگیری و اقدام به اخذ وام برای توسعه کشاورزی و دامداری تاکید کرد.

وی تصریح کرد: طی دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای نسبت توسعه بخش کشاورزی و دامداری شده و اعتبارات مناسبی نیز به این بخش اختصاص داده شده، لذا باید در جذب سرمایه‌ها و فراهم‌کردن زمینه شغلی جدید گام برداشت.

فرماندار راور همچنین از روند اجرای طرح‌های هادی روستای هروز علیا از توابع بخش کوهساران و اجرای طرح سنگ فرش معابر این روستا بازدید کرد.

وی ابراز داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن شهرستان راور در حال اجرا است.

شریفی عنوان کرد: در این طرح یک هزار و 700 مترمربع زیر‌سازی و آسفالت معابر ‌و‌ 2 هزار و 500 متر مربع ‌سنگ‌فرش معابر در حال انجام است‌.

وی با اشاره به‌ بهره‌برداری سنگ‌فرش روستاهای هروز علیا و سفلی در آینده نزدیک اذعان داشت: این روستاها‌ جزو مناطق گردشگری شهرستان راور به شمار می‌روند، لذا به طور کامل و سنتی سنگ‌فرش می‌شوند.

انتهای پیام/80012/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول