اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری زیارت از بعید در تمام مصلای‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مصلای‌ها و مساجد سراسر استان آماده برگزاری مراسم پرفیض زیارت از بعید همزمان با روز بیست و هشتم صفر هستند.

برگزاری زیارت از بعید در تمام مصلای‌های آذربایجان غربی

منوچهر زادعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مراسم پر فیض قرائت زیارت‌نامه از بعید همزمان با سراسر کشور در مساجد و مصلی‌های سراسر استان مصادف با 28 صفر اجرا می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: این مراسم همزمان با 22 دی ماه جاری قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه در مصلی‌ها و مساجد سراسر استان با حضور مردم ولایتمدار و مؤمن برگزار می‌شود.

زادعلی با بیان اینکه برنامه فوق در 17 شهرستان استان برپا می‌شود، ادامه داد: در همه شهرستان‌ها مقدمات لازم در حال فراهم شدن است و ستاد برپایی مراسم اقدامات تبلیغی مانند نصب بنر، پوستر به طور مستمر انجام می‌دهد تا فراخوانی و اطلاع‌رسانی در سطح وسیع انجام گیرد.

وی با اظهار به اینکه برای این مراسم قرائت قرآن و مداحی نیز تدارک دیده شده بیان داشت: با مشارکت دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای فرهنگی این مراسم برپا می‌شود از این‌رو برای برگزاری مطلوب و رضایت‌‌بخش آن از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه ملت ایران اسلامی در برهه‌های مختلف عشق و ارادت خود را به ائمه معصوم (ع) ثابت کرده‌اند، متذکر شد: تحرکات دشمنان این دین آسمانی مبنی بر تولید فیلم اهانت‌آمیز، ترسیم کاریکاتور نتیجه‌ای ندارد و اقدامی عبث و بیهوده قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول