اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار خبر داد

برگزاری دعای از راه دور پیامبر (ص) در 30 مسجد فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار از برگزاری دعای از راه دور پیامبر اعظم (ص) در 30 مسجد فریدونکنار خبر داد.

برگزاری دعای از راه دور پیامبر (ص) در 30 مسجد فریدونکنار

حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار گفت: برای برگزاری مراسم معنوی زیارت پیامبر اکرم (ص) از راه دور هماهنگی با 30 مسجد شهرستان انجام شده است.

وی همچنین از اجرای طرح مسجد یاری در 22 مورد خبر داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: طرح تغذیه فکری ائمه جماعات مساجد با تهیه و توزیع کتب مبلغان، شبستان مساجد و ارائه نرم‌افزارهای رایانه‌ای نیز در سال‌ جاری در فریدونکنار اجرا شد.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به برگزاری آزمون تخصصی برای مبلغان سنتی و حوزوی اظهار داشت: برگزاری جلسات تفسیر نهج‌البلاغه به صورت هفتگی و مستمر در طول سال این طرح به مرحله اجرا رسیده است.

وی همچنین از اجرای طرح دانش‌آموختگان هسته فرهنگی جوان در فریدونکنار و تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و برنامه اردویی فرهنگی همراه با توزیع اقلام فرهنگی کتاب‌های عفاف و حجاب، مجموعه خاطرات دانش‌آموزان هسته فرهنگی جوان، بینشم بیشتر شد، نشریه جوانه، استفتائات مقام معظم رهبری، اندیشه معلم و نرم‌افزار رایحه ولایت خبر داد.

انتهای پیام/86022/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول