اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

دستگیری استاندار جعلی در زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک استاندار جعلی و پنج نفر دیگر از اعضا یک باند جاعل و کلاهبرداری در زاهدان خبر داد.

دستگیری استاندار جعلی در زاهدان

علی ایزدی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پنج نفر از جاعلان با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان به اتهام کلاهبرداری با استفاده از عناوین جعلی دستگیر شدند.

وی افزود: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری مبالغ هنگفتی تحت عنوان یک شرکت جعلی از آنان، پرونده قضایی تشکیل و مأموران با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تحت نظر قرار دادن اماکن پذیرایی و مهمانسراها و هتل‌ها و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند افراد ذکر شده را که در یکی از هتل‌های شهر زاهدان اتاق گرفته بودند، شناسایی و دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به چگونگی و نحوه کلاهبرداری اشاره کرد و بیان داشت: این کلاهبرداران با اسامی و عناوین جعلی با موضوع فروش گازوئیل قراردادی به مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون ریال با شاکیان منعقد کرده بودند که مبلغ مذکور طی سه مرحله به حساب آنان واریز شد.

ایزدی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد این جاعلان با پیشنهاد فروش مقدار 70 هزار لیتر گازوئیل و با مجوز همان شرکت جعلی با شاکیان قرارداد منعقد کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: «فریبرز.خ» که عنوان جعلی استاندار قزوین را داده بود و همه اسناد و مدارک با امضاء وی است در بازجویی اولیه اتهام انتسابی را نپذیرفته اما نهایتاً با ارائه مدارک مستدل و مواجه حضوری با شاکیان، به جرم خود اعتراف کرد و برای ادامه تحقیقات و اقدامات قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/75002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول