اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان خبر داد

برخورداری 68 درصد شهرک‌های صنعتی اصفهان از سند ثبتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: در حال حاضر 68 درصد از شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در استان از سند‌های ثبتی برخوردار هستند.

برخورداری 68 درصد شهرک‌های صنعتی اصفهان از سند ثبتی

سعادت بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر اینکه سند‌دار شدن تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در سطح استان در دستور کار این شرکت قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 76 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: از 76 شهرک و ناحیه صنعتی موجود در سطح استان، 46 شهرک و ناحیه دارای سند ثبتی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 68 درصد از شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در استان از سند‌های ثبتی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از لحاظ تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای سند ثبتی رتبه نخست را در کشور از آن خود کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر هفت هزار و 539 هکتار از مساحت اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در اصفهان دارای سند ثبتی هستند و استان در راستای سند‌دار شدن این مجموعه‌ها اقدامات بسیاری را انجام داده است.

بهرامی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این شرکت در راستای سند‌دار شدن شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در سطح استان تاکید کرد: امسال نیز دو شهرک و چهار ناحیه صنعتی موجود در اصفهان در حال اخذ سند ثبتی از اداره کل ثبت اسناد و املاک هستند.

انتهای پیام/63004/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول