اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون ارتباطات ‌سازمان دارالقرآن‌الکریم صورت می‌گیرد

اجرای طرح حفظ قرآن ویژه مربیان در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان گفت: طرح حفظ قرآن ویژه 50 نفر از مربیان قرآن مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان با حضور محمدمهدی بحرالعلوم برگزار می‌شود.

اجرای طرح حفظ قرآن ویژه مربیان در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، سید مهدی پورموسوی اظهار داشت: طرح حفظ قرآن کریم ویژه مربیان قرآنی مؤسسات مردم‌نهاد در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور محمدمهدی بحرالعلوم، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم در این دوره آموزشی افزود: این دوره با حضور اساتید برتری از جمله بحرالعلوم در این استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دوره با حضور 50 نفر از مربیان قرآن کریم برگزار می‌شود و تا کنون مکان مشخصی برای برگزاری این دوره توسط اتحادیه در نظر گرفته نشده است که به محض مشخص شدن مکان، در اطلاع‌رسانی متعاقبا اخبار برگزاری دوره اعلام خواهد شد.

پورموسوی در زمینه زمانبندی این دوره آموزشی گفت: این دوره در زمان 60 ساعت آموزشی ویژه متقاضیان برگزار می‌شود و در پایان آن نیز پس از اخذ آزمون، به کسانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند، گواهینامه پایان‌ دوره اعطا خواهد شد.

وی در ارتباط با هدف برگزاری این دوره یادآور شد: این دوره با هدف همسان‌سازی و ارتقای علمی مربیان قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم و برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت کلاسیک ویژه این مربیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول