اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد

لزوم اختصاص به‌موقع اعتبارات جهت رونق روستاهای بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: برای عمران روستاها در استان بوشهر اعتبارات ویژه در نظر خواهیم گرفت.

لزوم اختصاص به‌موقع اعتبارات جهت رونق روستاهای بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، محمدرضا شاملو ظهر امروز در بازدید از طرح هادی روستای گلکی تنگستان گفت: برای ساماندهی طرح‌های هادی روستایی در استان بوشهر اعتبارات ویژه‌ای در نظر خواهیم گرفتم که امیدواریم موجب رونق عمران و آبادی بیشتر روستاییان این استان شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این‌که طرح هادی روستای گلکی به نحو مطلوبی اجرا شده است، گفت: طرح هادی روستای گلکی به نحو احسن اجرا شده و برای ادامه طرح مذکور نیاز است اعتبار ویژه در نظر گرفته شود.

وی اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها را موجب دلگرمی روستاییان برای ماندگاری و ادامه فعالیت‌های کشاورزی و اقتصادی در روستا دانست. 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این‌که، یکی از این خدمات، اجرای طرح‌های هادی با هدف توسعه و هدایت فیزیکی به صورت اصولی در روستاها است، افزود: این طرح‌ها که در روستاهای کشور اجرا می‌شود موجب ثبات در روستاها بوده و به خوبی اجرا شده است.

وی ادامه داد: مصالح بومی به کار رفته مرغوب بوده و نگهداری مردم بعد از اجرای طرح که خیلی مهم است نیز چشم‌گیر است.

فرماندار تنگستان نیز گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و همت دولت‌مردان، کارهای بسیار خوبی در روستاها انجام شده است که باید این کارها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

احمد جعفری‌نسب با اشاره به اقدامات انجام شده در روستای گلکی خاطرنشان کرد: طرح‌های روستای گلکی با اعتبار دو هزار میلیون ریال برای بهسازی معابر، شامل زیرسازی، سنگ جدول، آسفالت و پیاده‌روسازی در روستا به طول 120 متر، جداره‌سازی و اجرای کانال دفع آب‌های سطحی به طول 170 متر در سال 1388 انجام شده است.

وی با بیان این که 80 درصد جمعیت تنگستان در روستاها ساکن هستند، گفت: شهرستان تنگستان با دارا بودن 148 روستا بیشترین جمعیت روستایی در سطح استان را دارد که تنها 20 درصد جمعیت آن در شهر ساکن هستند.

همچنین جعفری‌نسب خواستار در نظر گرفتن اعتبارات ویژه برای شهرستان تنگستان شد.

انتهای‌پیام/66006/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول