اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کاشمر مطرح کرد

«ترافیک ایستا» مهم‌ترین مشکل حمل و نقل کاشمر

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر کاشمر گفت: مهم‌ترین مشکل حمل و نقل در کاشمر روان نبودن ترافیک در خیابان‌های اصلی این شهر است.

«ترافیک ایستا» مهم‌ترین مشکل حمل و نقل کاشمر

غلامرضا جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد:  باید با همفکری صاحبنظران و کارشناسان موضوع ترافیک، طرح خوبی را تهیه و اجرا کنیم تا مشکلات ترافیکی شهر کاشمر برطرف شود چرا که در حال حاضر شاهد یک ترافیک ایستا در خیابان‌های کاشمر هستیم و عدم ترافیک روان یکی از مشکلات شهروندان است.

جعفرپور ادامه داد: یکی از علل این مشکلات ترافیکی توقف و تمرکز اکثر تاکسی‌های درون‌شهری در یک نقطه خاص است؛ چرا که بسیاری از تاکسی‌های کاشمر به خیلی از خیابان‌های این شهر سرویس‌دهی نمی‌کنند.

وی افزود: برای حل این مشکل باید ایستگاه‌های تاکسی را کاهش داد و تاکسی‌داران را ملزم کنیم که به نقاط کور به صورت نوبتی سرویس‌دهی کنند.

جعفرپور خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌های ترافیکی باید به گونه‌ای تصمیم‌گیری و عمل کنیم که برای تاکسی‌داران ایجاد انگیزه شود تا آنها با رضایت خاطر به نقاط کور و خیابان‌های فرعی هم سرویس‌دهی کنند.

انتهای پیام/70019/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول