اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی بوشهر عنوان کرد

استفاده از شیوه‎های هنری در تبیین حماسه 9 دی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای اینکه بتوانیم حماسه 9 دی را به خوبی در جامعه تبیین کنیم باید از شیوه‎های هنری استفاده کرد.

استفاده از شیوه‎های هنری در تبیین حماسه 9 دی

یونس محمدی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: اگر بخواهیم در عرصه تبیین حماسه بزرگ 9 دی کار ارزشمند و با تأثیرگذاری عمیقی انجام دهیم باید به فعالیت‎ هنری روی آوریم.

وی تصریح کرد: صدا و سیما می‎تواند همانطور که با تولید و پخش برنامه‎های متنوع به شیوه‎های مختلف دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کند، با برگزاری میزگردهای سیاسی جذاب فتنه 88، حماسه 9 دی و ابعاد آن را برای جوانان و نوجوانان بازگو و شفاف‎سازی کند.

محمدی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما باید بدانند چگونه هوشیاری، درایت و هدایت‎های رهبر فرزانه انقلاب در کنار هوشیاری و حضور همیشگی مردم در صحنه استکبار را در رسیدن به اهداف سیاهش این چنین سخت شکست داد.

وی اضافه کرد: بی‎شک همت هنرمندان در طراحی، تولید و اجرای برنامه‎های مناسب و جذاب گروه‎های سنی مختلف و با سلایق متفاوت در شفاف‎سازی و تبیین حماسه 9 دی بسیار موثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: صدا و سیا می‎تواند از طریق ساخت انیمیشن، برگزاری میزگردهای علمی و سیاسی، برنامه‎های داستانی و ارتقای برنامه‏ها از طبقات ج به الف در این زمینه تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

محمدی با اشاره به روز ولایت‌مداری بوشهر بیان کرد: 13 دی که روز ولایت‌مداری بوشهر است باید در مقایسه گسترده و خوب مطرح شود و با توجه به پتانسیل خوبی که در استان بوشهر وجود دارد بهتر است با ربط دادن برنامه‎های این روز با حماسه 9 دی از این ظرفیت بهره ببریم.

وی، برپایی نمایشگاه‎های مختلف فرهنگی و هنری از جمله نمایشگاه عکس، نقاشی و خوشنویسی و برگزاری شب‎های شعر در سطح استان را از جمله برنامه‎های این اداره کل در ایام گرامیداشت حماسه 9 دی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به وجود 260 کانون فرهنگی فعال در مساجد می‏توانیم از ظرفیت این کانون‎ها در کنار استفاده از ظرفیت مدارس در تبیین حماسه 9 دی بهره مناسب ببریم.

انتهای پیام/66007/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول