اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دولت از پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: دولت خدمتگزار دهم با تمام توان سعی در فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی دارد که در این زمینه در ارایه تسهیلات سرمایه در گردش پیشقدم بوده است.

دولت از پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: دولت و کارگزاران نظام اسلامی نه تنها در سال پایانی دولت دهم در حل مشکلات واحدهای صنعتی بی‌رغبت نشدند بلکه با توصیه رئیس جمهور همه با تمام توان در صحنه حاضر هستیم و لحظه لحظه ایام خدمتگزاری را فرصتی می‌دانیم تا به رفع مشکلات و معایب اهتمام کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در بازدیدی که به صورت هفتگی از واحدهای تولیدی و صنعتی داریم مشکلات و نارسایی‌های آنها را بعد از بحث و بررسی در دستور کار قرار می‌دهیم تا نسبت به حل آن اقدام کنیم که اغلب این واحدها با کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش اولیه روبه‌رو هستند.

نیکزاد خاطر نشان کرد: ما از بانک‌های عامل خواسته‌ایم تا هر چه زودتر تسهیلات مربوط به صیانت از تولید و تسهیل واحدهای تولیدی و صنعتی را پرداخت کنند تا بخشی از مشکلات و نارسایی‌های این واحدها برطرف شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: انتظار ما این است که با رفع موانع و تنگناهای موجود در واحدهای تولیدی بتوانیم رشد واقعی صنعت و ایجاد اشتغال پایدار را در استان ارتقا بخشیم.

وی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی سبب رونق اقتصادی استان می‌شود، بیان کرد: در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های استان بهره گرفت تا دو بخش کشاورزی و صنعت که اغلب شامل صنایع تکمیلی و فرآوری محصولات متنوع کشاورزی است از استحکام خوبی برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان به حل مشکلات تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: همه ما باید با تلاشی مضاعف برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها گام‌های جدی برداشته و از اقدام مثبت فروگذار نباشیم.

نیکزاد یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی در بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاران باید دقت بیشتری کنند و در پاسخ به استعلامات، آیین‌نامه‌ها و ضوابط را به صورت دقیق مورد نظر قرار دهند.

وی گفت: انتظار ما این است که بانک‌های عامل در این مسیر یاریگر مجموعه‌های تولیدی استان در سال مزین به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشند تا ضربه‌ای به این عرصه وارد نشود.

در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، پرونده 11 واحد تولیدی مشکل‌دار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای حل مشکلات و هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی صورت گرفت.

در این جلسه تعدادی از اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز ضرورت حضور فعال بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی و اصلاح برخی بخشنامه‌‌های اخیر بانک مرکزی را با هدف رفع موانع پرداختی تسهیلات سرمایه در گردش خواستار شدند.

انتهای پیام/62004‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول