اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی

منابع طبیعی جهت برداشت از معدن کوهی شهرداری خرم‌آباد را یاری کند

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز استان لرستان گفت: اداره منابع طبیعی لرستان برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی در اخذ مجوز جهت برداشت از معدن کوهی با شهرداری همکاری کند.

منابع طبیعی جهت برداشت از معدن کوهی شهرداری خرم‌آباد را یاری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد از سال 87 تاکنون به جهت تأمین و بالا بردن کیفیت مصالح مورد نیاز پروژه‌های عمرانی به‌ویژه آسفالت معابر سطح شهر، پیگیر أخذ مجوز برای برداشت از معدن کوهی بوده است که متأسفانه تاکنون به این مهم دست نیافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برای این موضوع مجوزهای لازم از وزارت صنایع و اداره صنعت، معدن و تجارت اخذ شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون صدور مجوز برای بهره‌برداری از معادنی که در محدوده شهری قرار دارند، به استثنای شهرداری‌ها ممنوع است، اما تاکنون مجوزی برای شهرداری صادر نشده ولی چند معدن خصوصی در حال فعالیت است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه در این قضیه علت صادر نشدن مجوز و دلایل علمی و منطقی‌ ارائه نشده است، اظهار داشت: این موضع نشان از عدم همکاری با مردم شهر دارد، نه با شهرداری، چراکه اگر شهرداری توان تولید آسفالت را به علت عدم وجود مصالح دانه‌بندی نداشته باشد، مردم شهر مشکل دارند.

نصیری افزود: جای تأسف است که اشخاص حقیقی و بخش خصوصی به 500 هزار نفر مردم مظلوم شهر خرم‌آباد ترجیح داده می‌شود و با توجه به اینکه به مردم قول داده‌ایم، بر خود لازم می‌دانم با صراحت و شفافیت این موارد را جهت استحضار مردم اعلام کنم.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول