اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

اقدامات نابخردانه دشمن از اثرات 9 دی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: اگر امروز شاهد اقدامات نابخردانه دشمن هستیم، باید بدانیم که این فعالیت‏های بی‏فرجام از اثرات 9 دی است.

اقدامات نابخردانه دشمن از اثرات 9 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در شورای مشورتی شهرستان دماوند که با حضور مشاور استاندار تهران در امور ایثارگران و مدیران و مشاوران امور ایثارگران دستگاه‏های اجرایی شهرستان دماوند در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: مردم شهرستان دماوند از دوران مبارزه علیه نظام ستم‏شاهی و دفاع مقدس همواره در عرصه دفاع از آرمان‏های اسلام و انقلاب پیشگام بوده‏اند.

وی تصریح کرد: شاهد این مدعا، تقدیم شهدا و وجود جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی است که در جای جای این شهرستان حاضر هستند و عطر خوش ایثار و شهادت را در این شهرستان پراکنده ساخته‏اند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به حماسه جاودان 9 دی اظهار داشت: یاد و خاطر همه کسانی را که این حماسه زیبا را خلق کردند، گرامی می‏داریم و خداوند متعال را برای وجود مردمی بصیر و آگاه و رهبری فرزانه، حکیم، مقتدر، توانا و عادل که با مدیریت مدبرانه و حکیمانه خود تمام دشمنان را به زانو درآورده‏اند، شاکر هستیم.

قاسمی‏فرزاد افزود: اگر امروز شاهد این هستیم که دشمن به اقدامات نابخردانه دست می‏زند و دچار یأس و ناامیدی شده، به برکت عنایات خداوند متعال، خون مطهر شهدا، وحدت مردم و رهبری فرزانه و حکیم است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به معنای واقعی کلمه باعث اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده‏اند و نعمتی الهی برای ملت ایران محسوب می‏شوند.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول