اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای اطلاع‌رسانی قزوین به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

9 دی برگ زرین انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، این واقعه عظیم را برگ زرین انقلاب اسلامی عنوان کرد.

9 دی برگ زرین انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این بیانیه آمده است: تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، مملو از نقاط عطفی است که در اوراق زرینِ صحیفه مقاومت و ایثار با قلم سرخ شهادت نگاشته شده و پیروزی انقلاب، حماسه هشت سال دفاع مقدس و یوم‌الله 13 آبان از نمونه‌های بارز آن در طول انقلاب اسلامی است.

این بیانیه اضافه می‌کند: ملت ایران در 9 دی سال 88 با نمایش هوشیاری، شجاعت و عمل به هنگام به منویات رهبر معظم انقلاب  از آزمون بزرگ بصیرت سر بلند بیرون آمد، روزی که الطاف خفیه حضرت حق برای ملت حق‌مدار و ولایت‌دوست ایران اسلامی به خوبی نمایان و جلوه‌گر شد.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه 9 دی پس از چند ماه تحرک فتنه آفرینان و حامیان منفور داخلی و خارجی آنان، توانست انقلاب اسلامی را از توطئه‌ای خطرناک و پیچیده که توسط کانون‌های استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می‌گرفت، عبور دهد و سرفصل جدیدی در روند انقلاب و پیوند مستحکم بین امام و امت در جامعه اسلامی ایران بگشاید.

این بیانیه اضافه می‌کند: این حماسه نشان داد که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن همواره با دست قدرت و هدایت الهی و اتکا به مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران از میدان‌های خطر و تهدید با سربلندی عبور کرده است.

در پایان این بیانیه آمده است: مردم شریف و ولایت‌مدار استان قزوین همچون ملت انقلابی ایران با تأسی به آموزه‌های راهبردی حماسه 9 دی و تمسک به منویات و رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب با حضور در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول