اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب اراک:

مردم کمپ‌های غیرمجاز را به دادستانی معرفی کنند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب اراک با اشاره به سودجویی‌های مدیران کمپ‌های غیرمجاز از مردم خواست کمپ‌های غیرمجاز را به دادستانی معرفی کنند.

مردم کمپ‌های غیرمجاز را به دادستانی معرفی کنند

فرشید محمدحسینی ‌طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی از شرایط بسیار بد کمپ‌های غیر مجاز، عزیزان خود را برای ترک اعتیاد به این گونه کمپ‌ها می‌فرستند، این در حالی است که سلامت جسمی و روحی معتادین در این کمپ‌ها در معرض خطرات جدی قرار دارد.

وی تصریح کرد: برخورد بسیار بد و همراه با ضرب و شتم مسئولان کمپ‌ها و عدم رعایت بهداشت محیطی و غذایی در کمپ‌های غیر مجاز همواره سلامت افرادی که برای ترک اعتیاد به این مراکز مراجعه می‌کنند را با تهدیدی جدی مواجه می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اراک ادامه داد: تاکنون 60 کمپ غیر مجاز در اراک شناسایی شده است که از این تعداد 30 کمپ پلمب شده و مابقی در مرحله اخذ مجوز هستند.

‌طاهری در بخش دیگری از سخنان خود از تخریب مکان‌های آلوده به مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 70 هکتار از اراضی پشت راه‌آهن که آلوده به مواد مخدر بوده شناسایی و تخریب شده‌ است.

وی در ادامه از کشف 250 تن گندم از بین رفته در سیلوهای اراک خبر داد و گفت: 250 تن گندم و 25 تن برنجی که بر اثر شرایط بد نگهداری، از بین رفته بودند در سیلوهای اراک کشف شد که برای صاحبان سیلوها حکم محکومیت صادر شده است.

انتهای پیام/87001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول