اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی نور مطرح کرد

طرح فاضلاب مسکن گندیاب مازندران منتظر ابلاغ اعتبار

خبرگزاری فارس: رییس اداره راه و شهرسازی نور گفت: از سوی آبفا، هزینه طرح فاضلاب مسکن مهر گندیاب یک میلیارد تومان برآورد شده است.

طرح فاضلاب مسکن گندیاب مازندران منتظر ابلاغ اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، داود اصغرزاده عصر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان نور اظهار داشت: ساماندهی و رفع معضل سیستم فاضلاب مسکن مهر گندیاب برابر برآورد شرکت آبفا مبلغ یک میلیارد تومان هزینه دارد و ما منتظر ابلاغ این اعتبار هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی نور درباره جمع‌آوری زباله مسیرهای اصلی و محورهای مواصلاتی شهرستان ابراز داشت: یک دستگاه خودروی نیسان برای این امر تهیه شده که به‌صورت یک روز در میان در شهرستان‌های نور و نوشهر فعال و زباله مسیر را جمع‌آوری می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت نور در این جلسه به برخی مشکلات بهداشتی اشاره کرد و در عین حال معتقد بود با نظر مساعد و مثبت و رعایت بیشتر برخی نکات بهداشتی باید کشتارگاه را فعال نگه داشت تا هزینه سنگین‌تری متوجه شهر و شهروندان نشود.

ناصر صالحی ساماندهی بازار ماهی، فاضلاب مسکن مهر، استفاده از جوش شیرین  و رنگ‌های غیرمجاز را از معضلات بهداشتی عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به دیگر معضلات بهداشتی بازار ماهی مهم‌ترین موضوع عدم ساماندهی جلوی این بازار است که همچنان خاکی است و محل تجمع فاضلاب ناشی از شستشو و پاک کردن ماهی شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی فاضلاب مسکن مهر به‌عنوان یک معضل جدی نیاز به اقدام جدی و ضربتی دارد.

مدیر شبکه بهداشت نور افزود: 60 تا 70 درصد نانوایی‌ها از جوش شیرین و حدود 70 درصد از رنگ‌های غیرمجاز در مواد غذایی مصرف می‌کنند که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد و نیاز است پیگیری و برخورد جدی صورت گیرد.

مدیر آبفای نور هم در جلسه به علت کدری آب در برخی نقاط رویان پاسخ داد و ابراز داشت: شبکه آبرسانی شهرستان خطی است و در زمان کاهش مصرف در نقاط کور، کدری آب بیشتر می‌شود اما همه آزمایش‌های انجام شده شیمیایی، میکروبی و باکتریایی انجام می‌شود و این آب آلوده نیست.

وحیدی درباره ورود آب نهر به چاه آب در شهر بلده هم گفت: این اتفاق به‌علت تجاوز یکی از اهالی به حریم و انحراف نهر رخ داد که پیگیری شد و با مرمت و خاکریزی و سد مشکل رفع شد.

انتهای پیام/86023/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول