اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر نیرو

عملیات اجرایی طرح فاضلاب سیرجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی فاضلاب شهری سیرجان و نجف‌شهر با اعتبار 220 میلیارد تومان با حضور معاون وزیر نیرو و استاندار کرمان آغاز شد.

عملیات اجرایی طرح فاضلاب سیرجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، اسماعیل نجار استاندار کرمان جمعه شب در این آیین، نگرانی مردم سیرجان را در زمینه تامین آب شرب با استفاده از تامین آب مصرفی صنایع بی‌اساس خواند و اظهار داشت: وظیفه دولت اول تامین آب شرب است و اگر کسانی می‌خواهند در تامین آب صنعت و معدن کارشکنی کنند، بی‌مورد است.

وی هزینه اجرایی طرح فاضلاب سیرجان را 220 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مردم قدردان این مبلغ باشند ما در شهر کرمان فقط 40 میلیارد تومان را برای اجرای طرح فاضلاب داشته‌ایم و امید است بخش خصوصی با حمایت گل‌گهر بتواند حداکثر طی مدت چهار سال این طرح را به اتمام برساند.

استاندار کرمان با انتقاد از تامین آب برخی فضاهای سبز سیرجان از آب شرب مصرفی مردم گفت: این خسارت است و باید از آب شرب مردم در بخش‌های کشاورزی، فضای سبز و صنعت استفاده نشود.

نجار خاطرنشان کرد: در کشور و استان کرمان 10 درصد آب موجود به مصرف صنعت و آب شرب می‌رسد و 90 درصد را کشاورزی‌های سنتی به هدر می‌دهد و ما نگران اسراف آب در بخش کشاورزی هستیم.

انتهای پیام/80015/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول