اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

اجرای طرح تصفیه فاضلاب خانگی قائمشهر اعتبار ملی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: با تخصیص اعتبار از منابع ملی اجرای طرح تصفیه فاضلاب خانگی قائمشهر اجرایی می‌شود.

اجرای طرح تصفیه فاضلاب خانگی قائمشهر اعتبار ملی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، علی پیرفلک در جلسه کارگروه پسماند این شهرستان با تاکید بر نیاز و ضرورت اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی گفت: با تخصیص اعتبار محدود از منابع داخلی اجرایی شدن این طرح مهم نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی با اشاره به برنامه اجرای این طرح با اعتبارات بانک توسعه اسلامی در سال 1389 افزود: اعتباری که بانک توسعه اسلامی برای اجرای طرح قرار بود پرداخت کند 900 میلیارد ریال بود.

پیرفلک هزینه خرید زمین برای اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی قائمشهر را 30 تا 40 میلیارد ریال برشمرد و بیان داشت: به دلیل مشکلاتی که در تخصیص اعتبار رخ داد تصمیم گرفته شد تا این طرح با اعتبارات منابع داخلی اجرا شود.

فرماندار قائمشهر گفت: در سال 1390 اجرای این طرح با منابع داخلی مصوب شد و اعتباری تخصیص یافت که در مقابل میزان هزینه اجرای این طرح محدود و اندک است.

وی با تاکید بر اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی در قائمشهر ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبار از منابع ملی شاهد اجرایی شدن این طرح مهم باشیم.

به گفته پیرفلک، بخش عمده‌ای از مناطق شهری قائمشهر درگیر مسئله فاضلاب خانگی است که مشکل در مناطق شمالی جدی‌تر است.

به گزارش فارس، در این جلسه مصوب شد تا تیم کارشناسی بعد از ارزیابی و قیمت‌گذاری سازه‌های زمین کشتارگاه سابق که قابلیت اجرای طرح موقت تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی را دارد، با پرداخت حقوق خریداری و برای اجرای طرح استفاده شود.

انتهای پیام/86008/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول