اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان:

هایپر استار هم نتوانست از رونق مجموعه بازارهای کوثر بکاهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان گفت: کیفیت و تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب سبب رونق گرفتن مجموعه بازارهای کوثر شده است و حتی هایپر استار و فروشگاه‌های مشابه نتواسته است از محبوبیت این بازارها بکاهد.

هایپر استار هم نتوانست از رونق مجموعه بازارهای کوثر بکاهد

سید رضا حکیم‌فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم که در هر منطقه از شهر اصفهان بازارهای روز را احداث کنیم.

وی ادامه داد: قیمت مناسب، تنوع محصولات و کیفیت سبب شده اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه به راحتی بتوانند از خدمات این بازارها بهره ببرند.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان گفت: سازمان میادین با در نظر گرفتن مکان‌های بازارهایی با نام روز بازار را در سطح شهر سامان داده است که ارائه اجناس ارائه شده در این بازارها زیر نظربازرسان سازمان و با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی هدف از ایجاد این نوع بازارها را ساماندهی دستفروشان دانست.

حکیم فعال اضافه کرد: سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان اقدام به همکاری با شبکه بازار کرده است و به صورت روزانه قیمت‌های بازارهای کوثر را به منظور اطلاع رسانی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/2301/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول