اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی شهردار بردخون تاکید کرد

ساماندهی فروشندگان بازارهای هفتگی

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شهرداری بردخون گفت: به‌ منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات مناسب به آنان، فروشندگان بازارهای هفتگی باید ساماندهی شوند.

ساماندهی فروشندگان بازارهای هفتگی

ابوالقاسم درویشی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در دیر اظهار داشت: تلاش ما این است با ساماندهی فروشندگان و برگزاری بازارهای هفتگی در مکان و روزهای مناسب زمینه تسهیل در دسترسی به کالاهای مورد نیاز را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی با اشاره به تغییر روز بازار هفتگی بردخون افزود: در بسیاری از شهرهای کشور در طول هفته یک روز به بازار هفتگی اختصاص داده شده است که شهروندان برای خرید مایحتاج خود به آنجا مراجعه می‎کنند.

درویشی ادامه داد: یکی از بزرگترین امتیازات بازارهای هفتگی متعادل نگهداشتن بهای کالا و جلوگیری از افزایش نامتناسب قیمت‎ها است که این ویژگی و امتیاز به نحو مطلوب در بازارهای هفتگی مشاهده می‎شود.

معاون اجرایی شهردار بردخون یادآور شد: بازارهای هفتگی موجب رونق اقتصادی و مبارزه با گرانی و تعدیل قیمت کالاها می‎شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی جمعه بازار تعدادی از شهرهای همجوار شهر بردخون و انتقال آن به دیگر ایام هفته توسط شهرداری‎های مربوطه، شاهد حضور تعداد بیشتری از فروشندگان کالا به جمعه بازار بردخون برای فروش اجناس خود بودیم.

درویشی بیان کرد: این امر موجب شد اهالی روستاهای اطراف و حتی شهروندان شهرهای همجوار نیز بیش از پیش به بازار هفتگی بردخون مراجعه کنند که این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات ‎عدیده‎ای شد که ایجاد ترافیک بیش از حد و خطر وقوع تصادفات از مهمترین مشکلات آن است.

معاون اجرایی شهرداری بردخون خاطرنشان کرد: کارشناسان شهرداری با بررسی همه جانبه مشکلات به وجود آمده و در نظر گرفتن ظرفیت فعلی جمعه بازار مصوب کردند که بازار هفتگی از روز جمعه به روز پنج شنبه تغییر کند تا شهرداری بتواند خدمات بهتری از همه لحاظ به فروشندگان و شهروندان محترم ارائه دهد.

انتهای پیام/66003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول