اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران:

وفادارترین قشرها به نظام و انقلاب از بازاریان و اصناف گچساران هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان اینکه شهادت در راه انقلاب از اصلی‌ترین افتخارات بازاریان و اصناف است، گفت: بازاریان و اصناف این شهر از وفادارترین قشرهای به نظام و انقلاب هستند.

وفادارترین قشرها به نظام و انقلاب از بازاریان و اصناف گچساران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رضا شریفی ظهر امروز در همایش بزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن گرامیداشت این حماسه اظهار کرد: اصناف و بازاریان گچساران همواره ثابت کرده که پشتیبان اسلام، نظام و انقلاب هستند و لحظه‌ای در این راه عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی ابراز داشت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس این قشر ثابت کردند که از پیش قراولان نظام بوده و حامی اندیشه‌ها و افکار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران افزود: یکی از مهم‌ترین افتخارات بازاریان و اصناف این شهرستان این بوده که در دوران انقلاب با عناصر و یاران امام (ره)  ارتباط داشته و مبارزاتی در این دوران برای دفاع از ارزش‌های اسلامی داشتند.

شریفی با بیان این‌که شهادت در راه انقلاب از اصلی‌ترین افتخارات بازاریان و اصناف گچساران است، یادآور شد: این قشر وفادار به نظام در عرصه‌های مختلف نشان دادند که گوش به فرمان الهی و رهبری هستند.

وی از وجود بیش از 4 هزار واحد صنفی در قالب 27 اتحادیه در گچساران خبر داد و گفت: بازاریان و اصناف این شهرستان از وفادارترین قشرهای به نظام و انقلاب هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران در ادامه خاطرنشان کرد: در حماسه 9 دی سال 88 اصناف و بازاریان گچساران همراه با سایر اقشار با تعطیل کردن کسب و کار خود آرزوهای دشمنان را به باد دادند.

شریفی عنوان کرد: تمام معادلات و محاسبات دشمنان در فتنه 88 که قصد براندازی نظام را داشتند با هوشیاری و تدبیر آگاهانه رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شد و از بین رفت.

وی تأکید کرد: باید زوایا و ابعاد حماسه 9 دی از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مورد بررسی قرار بگیرد و این مهم بر عهده کارشناسان امر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان این‌که بازاریان و اصناف گچساران همواره در صحنه خواهند بود، ابراز امیدواری کرد که نظام جمهوری اسلامی مسیر تکاملی خود را به حول و قوه الهی و درایت رهبر معظم انقلاب ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/82010/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول