اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شرکت شبکیه استان اصفهان:

بازار اینترنت در سطح کشور ارزان قیمت نیست

خبرگزاری فارس: قائم مقام شرکت شبکیه استان اصفهان گفت: بازار اینترنت در سطح کشور ارزان قیمت نیست اما مردم نیازمند استفاده از اینترنت پر‌سرعت و ارزان ‌قیمت هستند.

بازار اینترنت در سطح کشور ارزان قیمت نیست

محمد‌بشیر افشار در حاشیه نمایشگاه رایانه و اتوماسیون اداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه شرکت شبکیه از 12 سال گذشته تاکنون در استان اصفهان فعالیت می‌کند، اظهار کرد: البته این مجموعه در سال گذشته به دو شاخه تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه از سال گذشته در قالب شرکت شبکیه اصفهان و شرکت شبکیه آیریک در حال فعالیت است، ادامه داد: ADSL به عنوان فعالیت انحصاری شرکت شبکیه آیریک به شمار می‌رود و در حال حاضر درصد بالایی از بازار اصفهان در اختیار این مجموعه قرار دارد.

قائم مقام شرکت شبکیه استان اصفهان تصریح کرد: این شرکت به صورت معمول به دلیل تأمین پهنای باند نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در این نمایشگاه‌ها حضور می‌یابد و غرفه این مجموعه در نمایشگاه‌ها به صورت همیشگی است.

وی با اشاره به اینکه به صورت کلی بازار اینترنت در سطح کشور ارزان قیمت نیست، اضافه کرد: البته قیمت‌های این مجموعه در مقایسه با سایر بخش‌های فعال در زمینه اینترنت ایده‌آل است و مردم باید از اینترنت پر‌سرعت و با قیمت‌های مناسب برخوردار باشند.

افشار با بیان اینکه شرکت شبکیه اصفهان نیز نخستین مجموعه توزیع‌کننده پهنای باند در استان اصفهان بوده است، تاکید کرد: این مجموعه در ابتدای فعالیت خود پهنای باند را به صورت انحصاری از خارج از کشور وارد کرده اما پس از مدتی این شرکت جزو توزیع‌کنندگان اصلی پهنای باند در سطح کشور قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین این مجموعه در زمینه IN به عنوان اینترنت هوشمند از شماره 9726060 برخوردار است.

قائم مقام شرکت شبکیه استان اصفهان با تاکید بر اینکه نهادینه شدن استفاده از اینترنت ملی در سطح جامعه جزو سیاست‌های کلان کشور است، گفت: اینترنت ملی کلام بزرگی است که به آسانی قابل اجرا نیست.

وی با اشاره به اینکه اینترنت به معنای فضای مجازی است که در این فضا تمام مردم در سراسر دنیا با یکدیگر در ارتباط باشند، اظهار کرد: اینترنت ملی می‌تواند جدای از اینترنت جهانی در قالب شبکه بزرگی در سطح کشور ایجاد شود.

افشار به گرایش استفاده مردم به استفاده از ADSL اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ADSL جزو شبکه‌های پرقدرت در زمینه اینترنت در سطح استان به شمار می‌رود و طی یک سال گذشته سهم بزرگی از بازار استان را در اختیار خود گرفته است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول