اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی اعلام کرد

افزایش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس‌های بین شهری در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: هشت ماه امسال خرید اینترنتی بلیط اتوبوس‌های بین شهری در آذربایجان‌غربی افزایش یافته است.

افزایش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس‌های بین شهری در آذربایجان‌غربی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تعداد ناوگان مسافربری جاده‌ای آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: هم‌اکنون 4 هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه در بخش حمل و نقل مسافر جاده‌ای آذربایجان غربی در حال فعالیت است که از این تعداد 100 دستگاه در سال جاری به این ناوگان افزوده شده است.

وی با اشاره به وجود اتوبوس‌های ویژه در ناوگان مسافربری آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: 900 دستگاه اتوبوس در این ناوگان در حال فعالیت هستند و در حدود 60 درصد از آن‌ها اختصاص به اتوبوس‌های ویژه دارد.

طالبی با بیان اینکه بیش از 11 میلیون مسافر در هشت ماه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابه‌جا شده‌اند، گفت: حدود 3 هزار نفر از آنان با استفاده از خدمات الکترونیکی نسبت به خرید بلیط اینترنتی اقدام کرده‌اند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی ناوگان حمل‌ونقل مسافر جاده‌ای آذربایجان‌غربی را به عنوان یکی از ناوگان نمونه کشور عنوان کرد و گفت: مجهز شدن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافربری آذربایجان غربی به ناوگان ویژه مانیتوردار در هشت ماه سال جاری اتفاق افتاده است.

این مسئول به ارتقای سطح خدمات قابل ارائه در داخل اتوبوس‌ها اشاره کرد و متذکر شد: به منظور رفاه حال مسافران نظارت مستمر در این زمینه وجود دارد.

وی افزایش تعداد دفاتر فروش بلیط اتوبوس در سطح شهر را یکی دیگر از اقدامات انجام یافته در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: برای تسهیل ارائه خدمات به مسافران فروش الکترونیکی بلیط اتوبوس با رشد چشمگیری مواجه شده است.

طالبی در پایان اذعان داشت: در یک سال گذشته تعداد ناوگان ویژه VIP در آذربایجان‌غربی 20 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول