اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه مسکن بسیار ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: کمیته امداد سیستان و بلوچستان در زمینه مسکن و اشتغال، فعالیت‌های چشمگیری انجام داده که بسیار ستودنی است.

فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه مسکن بسیار ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد زاهدان، فعالیت‌های کمیته امداد را در بحث ایجاد اشتغال و مسکن بسیار خوب ارزیابی کرد و خواستار ادامه کمک‌ها و مساعدت‌های مؤثر در بخش‌های مختلف شد.

وی اظهار داشت: از شما کارکنان این نهاد مقدس انتظار می‌رود در زمینه برخورداری افراد مستحق از این‌گونه تسهیلات تمام تلاش خود را بکار گیرید.

فرماندار زاهدان افزود: با اقدامات رو به رشد و رویکرد دولت عدالت محور، بسیاری از مسائل و مشکلات جمعیت تحت پوشش کمیته امداد برطرف شده است.

ارجمندی بیان کرد: توانمند‌سازی مددجویان تحت پوشش و حل معضل مسکن از دیگر موضوعات مورد توجه برای این قشر است که اقدامات قابل توجهی از سوی این نهاد حمایتی انجام شده است.

رئیس کمیته امداد زاهدان هم در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این نهاد حمایتی در بحث اشتغال و مسکن روستایی را ارائه کرد.

محمود میرامامی گفت: پرداخت مستمری ماهیانه به زنان سرپرست خانوار 20 میلیارد ریال، کمک پرداختی به خانواده زندانیان یک میلیارد ریال، پرداخت هزینه‌های تحصیلی 2 میلیارد ریال، پرداخت موردی (درمان، جهیزیه و خودکفایی) 85 میلیارد ریال، پرداخت هزینه‌های بیمه و خدمات درمانی مددجویان 559 میلیارد ریال، پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار و طرح‌های اشتغال 157 میلیارد ریال، هزینه احداث، تعمیر، بازسازی 202 میلیارد ریال، هزینه پرداخت وام خوداشتغالی 70 میلیارد ریال و وام قرض‌الحسنه 2 میلیارد ریال از جمله فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول