اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان هشدار داد

کم‌رنگ شدن اخلاق زنگ خطری جدی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان کم‌رنگ شدن اخلاق را آسیبی جدی خواند و ابراز داشت: در گذشته احترام به والدین بیش‌تر بود اما متاسفانه این اخلاقیات خوب انسانی رو به کم‌رنگی است.

کم‌رنگ شدن اخلاق زنگ خطری جدی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در ششمین جلسه کارگروه خانواده و بانوان استان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: آسیب‎زدایی اجتماعی از طریق تعلیم و تربیت درست و دینی محقق شده و بسیاری از مشکلات روانی و رفتاری را از سطح جامعه خواهد زدود.

وی تصریح کرد: زمانی که برای درمان درد، رفع مشکل و زدودن آسیبی ناچار می‎شویم تن به گفتمان و یا رفتاری دهیم، نوعی اباحه‎گری و قبح‎شکنی است.

کم‌رنگ شدن اخلاق زنگ خطری جدی است/ فقر نقش اول و برجسته را در طلاق ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان کم‌رنگ شدن اخلاق را آسیبی جدی خواند و ابراز داشت: در گذشته احترام به والدین بیش‌تر بود اما متاسفانه این اخلاقیات خوب انسانی رو به کم‌رنگی است و قبح آن نیز از دست رفته به همین دلیل با آمارهای طلاق در جامعه مواجه هستیم.

جمشیدی متذکر شد: اینکه برخی حاضر می‎شوند به راحتی اخلاق را کم‌رنگ و قباحت را زیرپا بگذارند زنگ خطری جدی را به ما هشدار می‎دهد و به معنای اینکه با مشکل مواجه شده و عقب‎نشینی کرده‎ایم که باید در این زمینه تدبیر شود.

وی با تاکید بر اینکه فقر نقش اول و برجسته را در طلاق ندارد خاطرنشان کرد: ممکن است فقر یکی از آیتم‎های طلاق باشد اما نقش اول را ندارد.

با حاکم شدن اعتقادات دینی آسیب‎های اجتماعی برچیده می‎شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: معتقدم اعتقادات و باور دینی، فرهنگ تعلیم و تربیت اگر به درستی در جامعه حاکم شود آسیب‎های اجتماعی برچیده خواهند شد.

جمشیدی یادآور شد: اینکه بگوییم جوان در زندگی به دلیل فقر ناچار به طلاق می‎شود یعنی تمام مسائل انسانی، دینی، اخلاقی، تعهد، وفاداری، گذشت و ایثار را فراموش کرده و زیر پا گذاشته است.

وی به اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها اشاره کرد و بیان داشت: رئیس‌جمهور در زمانی اعلام کردند که در ایران کسی وجود ندارد که پول نان خود را نداشته باشد اما برخی به این موضوع اشکال گرفتند و سر و صدا کردند و اینکه احمدی‎نژاد چندی پیش اعلام کرد می‎توانیم حتی میزان یارانه‎ها را تا پنج برابر افزایش دهیم مگر حرف بی‎حساب و کتابی زده است.

با اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها میزان تخلفات اجتماعی کم‌تر شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: رئیس‎جمهور فردی بی‎سواد و یا ضدمردم نیست، زمانی که ایشان خواستند پول نان را به مردم و قیمت آرد را افزایش دهند بسیاری بر طبل مخالفت کوبیدند که این کار اشتباه است اما مقام معظم رهبری درباره اجرای قانون هدفمندی فرمودند"من بارها کتباً و شفاهاً در دولت‎های قبلی اجرای این قانون را به رؤسای دولت گفتم اما آنها ترجیح دادند که اجرا نکنند و اینکه احمدی‎نژاد این کار را انجام داد اقدام بسیار مهمی است".

جمشیدی با تاکید بر اینکه با اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها میزان تخلفات اجتماعی کم‌تر شده است ابراز داشت: هیچ‌یک از افراد کم‌درآمد جامعه نسبت به اجرای این قانون مخالفتی ندارند.

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول