اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس در شورای اداری لار مطرح کرد

اختلافات جغرافیایی و قومی کنار گذاشته شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس خطاب به مسئولان شهرستان لار گفت: همدلی و کنار گذاشتن اختلافات جغرافیایی و قومی، مهم‌ترین عامل برای مقابله با نقشه‌های تفرقه‌آمیز دشمنان است.

اختلافات جغرافیایی و قومی کنار گذاشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، استاندار فارس در سفر به شهرستان‌های جنوبی این استان از مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی آبشار اندیشه شهر گراش که در نوع خود بی‌نظیر است و با حضور معاونان وی، تعدادی از مدیران کل این استان و فرمانداران شهرستان‌های گراش و لار صورت گرفت، قسمت‌های مختلف این باشگاه فرهنگی شامل سالن بدنسازی، استخر و سالن فوتسال را مورد بازدید قرار داد.

در این سفر همچنین مرکز سی تی اسکن بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گراش با حضور استاندار فارس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسین صادق عابدین در مراسم بهره‌برداری از این مرکز که توسط خیران شهرستان گراش با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال ساخته شده است، از بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان، عیادت کرد.

در این مراسم پروژه گازرسانی به این بیمارستان نیز با حضور استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.

همچنین خیران این شهرستان در نشستی صمیمانه با صادق عابدین، به تشریح فعالیت‌ها و مشکلات این شهرستان پرداختند.

استاندار فارس در این جلسه نسبت به توسعه دولت الکترونیک در شهرستان گراش قول مساعدت داد.

استاندار فارس در نخستین ساعات ورود به شهرستان گراش به زیارت گلزار شهدای این شهرستان رفت.

در این مراسم، صادق عابدین ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، شادی و آمرزش آن به حق پیوستگان را از خداوند منان طلب کرد.

به دنبال سفر استاندار فارس به گراش، شورای اداری این شهرستان با حضور معاونان استانداری، مدیران کل این استان و مسئولان محلی در دانشگاه علوم پزشکی گراش تشکیل جلسه داد.

در این جلسه صادق عابدین ضمن گرامیداشت اربعین حسینی (ع) و حادثه عظیم عاشورا، با قدردانی از خدمت‌رسانی مناسب مسئولان شهرستان گراش به مردم، همدلی و دوری از تعصبات قومی را دو عامل مهم در پیشرفت منطقه و رشد فرهنگ جامعه دانست.

وی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از ساعات ورود به شهرستان گراش با مسئولان استان به عمل آمد، مشکل تجهیز کتابخانه، راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک و مرکز پلیس+10 در این شهرستان، مرتفع شد.

همچنین در ادامه سفر استاندار فارس به جنوب این استان، شورای اداری شهرستان لار با حضور معاونان استانداری فارس، مدیران کل این استان، مسئولان محلی به ریاست استاندار فارس تشکیل جلسه داد.

صادق عابدین، ضمن ابراز خورسندی از سفر به شهرستان لار، با اشاره به حساسیت فوق‌العاده شرایط منطقه و بهانه‌جویی دشمنان نظام اسلامی، اظهار داشت: همدلی و کنار گذاشتن اختلافات جغرافیایی و قومی، مهم‌ترین عامل برای مقابله با نقشه‌های تفرقه‌آمیز دشمنان است.

وی با اشاره به موارد تفرقه‌آمیز موجود در کشورهای منطقه، بهترین دستاویز دشمن را برای دخالت مستقیم در کشور، چنددستگی و اختلافات داخلی دانست که باید کنار گذاشته شود.

استاندار فارس با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با سابقه‌ای که از مردم فارس می‌شناسم، اطمینان دارم حضور مردم در انتخابات موجب خوشنودی مسئولان نظام و ناامیدی دشمنان می‌شود.

در این جلسه فرماندار لار مدعی شد که این شهرستان در عین حال خشکسالی شدید و مساحت وسیع، قطب کشاورزی استان فارس محسوب می‌شود و افزود: میزان بارندگی در لار 70 میلی‌متر است اما این شهرستان، قطب تولید انگور، گندم، کنجد و سیب‌زمینی است.

علی محمد امیری تصریح کرد: در عین حال مشارکت گسترده خیران در اجرای پروژه‌های عمرانی، سهم اعتبارات دولتی هزینه شده، 97 درصد است.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول