اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه سال جاری

1139 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در زنجان صورت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 9 ماهه سال‌جاری یک‌هزار و 139 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان زنجان صورت گرفته است.

1139 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در زنجان صورت گرفت

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در طی 9 ماه سال‌جاری 71 واحد صنعتی در استان زنجان راه‌اندازی شده که زمینه اشتغالزایی برای 625 نفر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 43 واحد در شهرستان زنجان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر 660 میلیارد ریال است که برای 435 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به صدور 266 جواز تاسیس در استان یادآور شد: سرمایه پیش‌بینی شده برای این واحدها 18 هزار و 683 میلیارد ریال است که برای 7 هزار و 449 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: 153 مورد از جوازهای صادره در شهرستان زنجان، 43 مورد در ابهر، 34 مورد در طارم و مابقی در سایر شهرستان‌ها بوده است.

معصومی با اشاره به طرح‌های توسعه واحدهای موجود در استان عنوان کرد: در 9 ماهه سال‌جاری 15 طرح توسعه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 573 میلیارد ریال صادر شده است.

 

وی در خصوص وضعیت موجود واحد‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و 97 واحد صنعتی در استان راه‌اندازی شده و موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اشتغال 31 هزار و 442 نفر در واحدهای صنعتی موجود در استان افزود: سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 713 واحد در زنجان، 210 واحد در ابهر و 65 واحد در خدابنده مستقر هستند، ادامه داد: 53 واحد در شهرستان خرم‌دره، 24 واحد در ایجرود و در ماهنشان و طارم 16 واحد راه‌اندازی شده‌اند.

معصومی عنوان کرد: 980 جواز تاسیس در استان صادر شده است، که پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغالزایی برای 34 هزار و 777 نفر فراهم شود.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول