اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

واحدهای صنعتی اثرات زیست‌محیطی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تمام واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ملزم به رعایت اثرات زیست‌محیطی مطابق با دستورالعمل سازمان محیط‌ زیست هستند.

واحدهای صنعتی اثرات زیست‌محیطی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، عبدالقهار ناصحی در سمینار مدیریت پسماند که در شهرک‌های صنعتی کاسپین و آراسنج با حضور بیش از 60 واحد صنعتی و تولیدی بهره‌بردار برگزار شد، اظهار داشت: در بخش اقدامات زیست‌محیطی شرکت شهرک‌های صنعتی با رویکرد توجه به این بخش فعالیت‌هایی اساسی و بنیادی در طول چند سال اخیر انجام شده که در همین راستا احداث تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان از مهم‌ترین اولویت کاری این شرکت بوده است.

وی افزود: در مباحث زیست‌محیطی انقلاب عظیمی در شهرک‌های صنعتی با احداث سه تصفیه‌خانه بزرگ صورت گرفته، به طوری که از زمان تأسیس این شرکت تمام شهرک‌های صنعتی استان فاقد تصفیه‌خانه فاضلاب بوده، که تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی لیا، حیدریه و کاسپین با سرمایه‌گذاری بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین تصریح کرد: با راه‌اندازی کامل تصفیه‌خانه‌ها تمام واحدهای صنعتی ملزم به احداث محلی برای اتصال به شبکه فاضلاب هستند که در حال حاضر بیشتر کارخانجات به شبکه فاضلاب برای خروج پساب به تصفیه‌خانه مرکزی در شهرک‌های صنعتی متصل هستند.

این مسئول تصریح کرد: با توسعه گسترده فضای سبز، طراحی و اجرای مدیریت پسماند در شهرک‌ها و احداث سه تصفیه‌خانه پیشرفته، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در سال‌های اخیر از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور به عنوان واحد خدماتی دوست‌دار محیط‌زیست در کشور انتخاب شد که این نشان از جدیت کنترل اثرات زیست‌محیطی در شهرک‌های صنعتی استان است.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول