اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی ‌کرمان:

رهبری جامعه مهم‌ترین دغدغه‌‌های پیامبر اکرم (ص) بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مهم‌ترین دغدغه‌‌های پیامبر اکرم (ص) بعد از سامان دادن نظام اسلام، بحث رهبری و مسئولیت جامعه بعد از خود بود.

رهبری جامعه مهم‌ترین دغدغه‌‌های پیامبر اکرم (ص) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام‌ مهدی عرب‌پور در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: دنیا‌پرستی آفتی است که یک مسلمان را از حق باز می‌دارد.

وی با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: دی‌، ماه مهم و پرحادثه‌ای برای ملت ایران در گذشته و اکنون است که در این سال‌ها با مناسبت‌های ملی و مذهبی توأم شده است.

عرب‌پور افزود: هر روز دی ماه می‌تواند یک مطلب و‌ عنوان باشد که 9 دی ماه به واسطه حمایت ملت ایران از ولایت و خنثی‌سازی فتنه روز بسیار مهمی در تاریخ ایران است.

امام جمعه موقت کرمان به بحث‌های نگرانی پیامبر (ص) بعد از رحلت‌شان اشاره کرد و گفت: هر انسانی که یک خدمت را انجام می‌دهد و به واسطه آن زحمت می‌کشد، قطعاً نگران آینده و عواقب آن است.

عرب‌پور تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه‌‌های پیغمبر (ص) بعد از سامان دادن نظام اسلام و گسترش آن در بین کشورهای دیگر در بخش‌های اجتماعی، خصوصی و فردی است که نخستین نگرانی ایشان بعد از رحلت بحث رهبری و مسئولیت جامعه بعد از خود است.

وی به دیگر دغدغه‌های پیامبر اکرم (ص) بعد از رحلت شأن از جمله هواپرستی و دنیاپرستی مسلمانان اشاره کرد و بیان داشت: دنیا‌پرستی آفتی است که یک مسلمان را از حق باز می‌دارد که امروز ما آن را در بین مسلمانان و برخی از افراد مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول