اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم حضرت کریمه اهل بیت(س) صورت می‌گیرد

برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون وصیت‌نامه رسول اکرم(ص)

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) از برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه بانوان پیرامون وصیت‌نامه رسول اکرم(ص) در آستانه سالروز رحلت رسول‌الله(ص) در این مکان مقدس خبر داد.

برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون وصیت‌نامه رسول اکرم(ص)

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: زیارت عاشورا در قالب برنامه نیایش صبحگاهی هر روز پس از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام محمدپور قرائت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام صادقی واعظ ساعت 10 و 30 دقیقه به ایراد سخنرانی پرداخته و سید علی حسینی‌نژاد و مهدی حیدرزاده مداحی می‌کنند.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) عنوان داشت: حجج ‌اسلام بیگدلی و میردامادی ساعت 15 و 45 دقیقه به ایراد سخنرانی می‌پردازند و مسعود زمانی و مرتضی معماریان مداحی می‌کنند.

وی با اشاره به سخنرانی و عزاداری پس از نماز مغرب و عشا گفت: حجت‌الاسلام رفیعی، از بیستم تا بیست و پنجم صفر و حجت‌الاسلام میرشفیعی در پنج شب پایانی ماه صفر به ایراد سخنرانی می‌پردازند و حاج حسن اخباری در این ایام پس از نماز مغرب و عشا مداحی می‌کند.

ثباتی عنوان داشت: زیارت حضرت رسول(ص) از بعید روز رحلت پیامبر پیش از اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) قرائت می‌شود.

*برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) ویژه بانوان

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) ویژه بانوان در این ایام گفت: فردا ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه برنامه عزاداری و نشست‌های تخصصی در قالب برنامه محافل کریمه در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی پیرامون بحث سیره حضرت زینب(س) و جنگ نرم، شخصیت‌شناسی عاشورا و زیارت حضرت رضا(ع) و وصیت‌نامه حضرت رسول(ص) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: روزهای دوشنبه و چهارشنبه محافل قرآنی در قالب محافل کریمه برگزار می‌شود که در آنها به تصحیح حفظ و قرائت مخاطبان می‌پردازند.

انتهای پیام/78003/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول