اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد

استقرار 10 اکیپ راهنمای مسافران نوروزی در نقاط مختلف زنجان

خبرگزاری فارس: معاون جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: 10 اکیپ راهنمای مسافران در نقاط مختلف استان زنجان مستقر می‏شوند.

استقرار 10 اکیپ راهنمای مسافران نوروزی در نقاط مختلف زنجان

منیر ضیائی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور راهنمایی مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح راهنمایی مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه سال‌جاری تا 15 فروردین سال آینده آغاز می‏شود، خاطرنشان کرد: 10 اکیپ به منظور راهنمای مسافران در نقاط مختلف استان زنجان مستقر می‏شوند.

معاون جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه خیمه‎های نماز در میادین ورودی شهر زنجان مستقر می‏شود، تصریح کرد: اکیپ‏های سلامت نیز در نقاط مختلف استان زنجان مستقر می‏شوند.

* توزیع داروهای اولیه در بین مسافران نوروزی

وی با اشاره به اینکه توزیع داروهای اولیه برای مسافران از برنامه‎های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان محسوب می‏شود، اضافه کرد: گرفتن فشار خون و قند خون نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

ضیائی با بیان اینکه پایگاه‏های ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به منظور استقبال از مسافران نوروزی پیش‎بینی شده است، یادآور شد: پایگاه‏های بین‌شهری تیر پارک، عوارضی زنجان تبریز، کینه‏ورس، غزال، زرین‎رود و ایجرود برای فعالیت در عید نوروز در نظر گرفته شده است.

* استقرار 7 پایگاه شهری در زنجان

وی با بیان اینکه 7 پایگاه شهری جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ایام عید نوروز در نقاط مختلف استان مستقر می‏شوند، ادامه داد: پنج پایگاه موقت نیز در این زمینه پیش‏بینی شده است.

معاون جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به فعالیت 73 نفر امدادگر در ایام عید نوروز، اظهار داشت: 18 نفر از پرسنل‏ها نیز در این زمینه همکاری‎های لازم را دارند.

انتهای پیام/73006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول