اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد فارس خبر داد

بهره‌مندی بیش از 2 هزار خانوار ادیان قانونی از خدمات کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریری و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: در سال گذشته 2 هزار و 328 خانوار اهل تسنن و 68 خانوار از سایر ادیان قانونی از خدمات حمایتی این نهاد مردمی در استان برخوردار شدند.

بهره‌مندی بیش از 2 هزار خانوار ادیان قانونی از خدمات کمیته امداد فارس

محمد صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: خدمات بی‌حد و مرز کمیته امداد امام خمینی جنبه بشردوستانه دارد و در تقویت، انسجام و همبستگی ملی، تمام خانواده‌های نیازمند از شیعه، سنی و سایر ادیان قانونی کشور می‌توانند از حمایت‌های این نهاد برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام متشکل از ادیان مختلف آسمانی، باید در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یار و یاور یکدیگر باشند، افزود: خیران و نیکوکاران اهل تسنن و سایر ادیان نیز در  مشارکت‌های مردمی نقش فعال و چشمگیری با کمیته امداد امام خمینی استان فارس داشته‌اند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی فارس تصریح کرد: این نهاد از تمام فرصت‌های قانونی ممکن برای کمک به نیازمندان استفاده کرده که در این راستا در سال گذشته مدیریت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد فارس موافقت‌نامه‌های اعتبارات استانی را به 10 میلیارد و 750 میلیون ریال در پنج مرحله با دفتر برنامه‌ریزی و بودجه‌ای استانداری فارس مبادله کرده است.

صفری اضافه کرد: این اعتبار برای کمک به مسکن محرومان، ساخت خوابگاه‌های دانش‌آموزی، ساخت سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید آیت‌الله ربانی شیراز تخصیص داده شده است.

وی اضافه کرد: تمام اعتبار کمیته امداد امام خمینی استان فارس به صورت ملی اختصاص یافته، اما این اعتبار بر اساس پی‌گیری‌های امداد این استان و نظر مساعد استاندار فارس و تصویب شورای برنامه‌ریزی استانی به این نهاد اختصاص داده شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی فارس در مورد پایان یافتن فعالیت‌های اداری و عمرانی این نهاد تا خرداد ماه 1391 گفت: طرح آمارگیری سالانه و استخراج گزارش عملکرد این اداره کل در سال گذشته از مرداد ماه آغاز و در شهریور ماه امسال به پایان رسیده است.

صفری در ادامه ابراز داشت: در این طرح که به مدت یک ماه به طول انجامید 30 نفر از کارشناسان مختلف حوزه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کار استخراج فرم‌های آماری و گزارش عملکرد استان فارس را بر عهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در گزارش ارائه شده بالغ بر یک‌هزار قلم مهم آماری و اطلاعات مربوط به مددجویان  در سرفصل‌های مختلف امداد در نظر گرفته شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد فارس تصریح کرد: آمار و اطلاعات دقیق و به هنگام پایه و اساس تصمیم‌گیری صحیح و برنامه‌ریزی درست در سازمان‌ها بوده و در این راستا انجام کارها با آمار و اطلاعات صحیح امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/2448/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول