اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول:

توزیع برنج تا رفع کامل کمبود در بازار دزفول ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: توزیع برنج در سطح شهرستان دزفول ادامه پیدا کرده و بازار را به دقت زیر نظر داریم.

توزیع برنج تا رفع کامل کمبود در بازار دزفول ادامه دارد

کیومرث سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در شرایط کنونی بازار برنج در سطح شهرستان دزفول به شدت تحت نظر بوده و با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: موجودی انبارهای موجود در سطح شهرستان دزفول در روزهای 27 هر ماه به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش می‌شود و به این دلیل بازرسی‌ها بر اساس آمار اعلام شده عمده فروشی‌های سطح شهر انجام می‌شود و هرگونه مغایرت را به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعداد عمده فروشان شهرستان دزفول تاکید کرد: در شرایط کنونی 220 عمده فروشی در سطح شهرستان وجود دارد و فعالیت این مراکز به جد تحت نظر است.

سعیدی‌نیا خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی برنج در بازار دزفول وجود دارد و مردم برای مراسمات 28 صفر مشکل خاصی ندارند و در صورت بروز مشکل مسائل را با اداره صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

توزیع 70 تن برنج در دزفول

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول اظهار داشت: در شرایط کنونی 70 تن برنج در بازار دزفول در حال توزیع است و تلاش داریم تا مشکلات مردم در این باره با توزیع این میزان برنج کاهش یابد.

سعیدی‌نیا با اشاره به تعداد عوامل توزیع این میزان برنج تاکید کرد: این میزان برنج قرار است با فعالیت 21 عامل توزیع در سطح شهرستان توزیع شود و مشکلات مردم در این باره کاهش یابد.

وی افزود: در دو هفته اخیر در سطح شهرستان دزفول بیش از 137 تن برنج توزیع شده است تا بازار را بتوان مدیریت کرد و در این باره باید به مردم اطمینان داد که توزیع برنج ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از ابتدای محرم در شهر دزفول بیش از 450 تن برنج جذب و توزیع شده که این میزان برنج در مدت 45 روز در دزفول توزیع شده است.

سعیدی‌نیا خاطر نشان کرد: پیش از آغاز محرم در انبارهای عمده فروشان شهرستان دزفول بیش از 340 تن برنج انبار شده بود و همه این برنج‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول